Farbror
· 2007-07-04 01:18
· 4128 visningar
Ibland är jag en otrogen hund och besöker andra favvolags hemsidor. Det som roar mig mest är i allmänhet artiklar om vad fd spelare håller på med.
Detta fick mig att tänka på Siriushjältar i exil. Nu snackar vi hjältar av allra högsta kalibern. Det vill säga hjältar som förtjänar en hyllning av klacken trots att dom spelar i någon ofin tröja.
Hjältar som förtjänar ett besök av Västra:
Kjelledine (må så vara på Akademibokhandeln)
Saleh
Bylund
Hjältar som förtjänar en sånginsats av Västra
P
Clage
Petter
Jag har säkert missat några men det var spännande att dra igång en tråd om principen. Komplettera gärna!
#1 ·
RRR
· 2007-07-04 08:09
Darren Foreman! är han kvar i Shrewsbury eller vart han nu drog
Bylle ska definitivt få besök, det är ju nära....
Clage o Petter ligger också bra till
#2 ·
Joint
· 2007-07-04 08:38
Saknar Bylle, den attityd och lagkänsla han hade har jag sällan skådat.
Saleh var ju en riktig frisparkskung också, huva.
#3 ·
Hornby
· 2007-07-04 09:30
Sundfors borde väl få någon form av hyllning när giffarna kommer på besök i höst.
Sant! Sundfors hör hemma på hyllninglistan.
"Freeeeeeedrik Suuuuundfors!" är ju nästan lika klassisk som "stoppitch taajm".
Men det är väl klart Bylle förtjänar en resa. Om vi planerar ordentligt borde vi kunna få ihop en 20 pers i alla fall tycker jag.
#6 ·
OG
· 2007-07-04 12:42
Jag är helt klart på på en resa til Bylle.
#7 ·
RRR
· 2007-07-04 18:58
V/S har bortamatch mot Väsby den 30/7, hemma mot Gröndal 4/8, hemma mot Skiljebo 18/8
#8 ·
dimman
· 2007-07-06 09:56
Darren är kvar i Scarboroughs organisation fantastiskt nog.
http://scarboroughfc.com/club/index.php
Läs även denna hyllning:
http://www.surfingseadog.co.uk/forum/message.php?id=537011861
#9 ·
RRR
· 2007-07-06 21:38
Låter dock som om Scarborough gått i graven?
Den här idén måste ju bara genomföras! Valsta spelar hemma mot Forward lördagen 8/9 kl 16. Vilka är på att åka dit och bylleklacka?
Med mycket stor sannolikhet ja.
#13 ·
Tifo
· 2007-08-17 16:29
Det kan man kanske tänka sig. Det vore helt klart skoj!
Hur blir det med Bylleklack på lördag? Vi borde vara minst 10 om det ska bli meningsfullt.
Det kanske är bättre att försöka hitta en annan match? Lördag är kulturnatten. Jag får svårt att ta mig dit av andra anledningar.
Det finns inga fler bra tillfällen tycker jag. Valsta har VSK (22/9) och Syrianska (13/10) kvar på hemmaplan, och då är det väl sannolikt att bortaklacken överröstar vår lilla Bylleklack. 22/9 är jag förövrigt nere i Skåne och bevakar blåsvart.
Borde det inte vara på sin plats om Änglakören hyllade Fredrik med lite "Fredrik kom hem...... för vi längtar efter dig" (efter känd melodi)??
Borde det inte vara på sin plats om Änglakören hyllade Fredrik med lite "Fredrik kom hem...... för vi längtar efter dig" (efter känd melodi)??
Tycker jag låter enkelt o bra.