Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Supportermatch

I år vill jag vara med och krossa det där brögänget IK Sirius för all misär dom utsatt mig för under mars månad
Isens Zlatan vill också vara med!
Jag ska prata med kapten fall om det här i veckan jag återkommer.
Behöver egentligen några veckor för att repa mej men självklart är jag på närsom.
Även jag kan tänka mig att sopa mattan med det där brögänget
Jag kan åka skridskor nu, så jag är definitivt med!
Vore naturligtvis skitkul!
Det blir tyvärr ingen match nu. Relita stänger ner på fredag samtidigt som laget åker en avslutningskryssning. Sen reser några spelare utomlands i början av nästa vecka. Men jag o Lars Fall har bestämt att vi kommer göra någonting i april vi vet inte bara vad än, jag återkommer om det senare.
Vi står pall utan hall...!?

Vi står pall utan hall...!?

Nej för studan förbereds inför vm i isracing
Men B-plan då? :/
Vi kan dra på en bortaresa (fotboll) tillsammans.

Det blir tyvärr ingen match nu. Relita stänger ner på fredag samtidigt som laget åker en avslutningskryssning. Sen reser några spelare utomlands i början av nästa vecka. Men jag o Lars Fall har bestämt att vi kommer göra någonting i april vi vet inte bara vad än, jag återkommer om det senare.

Schack såklart!
vi får väl åka på avslutningskryssning vi med....varna Ålandsbåtarna
Fan! Bästa grejen på hela året ju. Nu fukkade hela mitt liv upp sig. Vem bryr sig om april liksom?
Men helvetes! Bara för att jag ville vara med. Misären fortsätter..
Betyder april-eventet att eventuellt Fall & Co försvinner därefter?
Betyder det att sommarens brännboll blir ett minne blott även i år, då?
Nåja... En annan var taggad att läxa upp bandyamatörerna.
Dom vågar helt enkelt ställa upp!
Dom är veklingar!! Å andra sidan hade vi varit chanslösa om Roos varit med...

Men Jonas, du övervägde väl inte på allvar att matchen skulle vara inomhus????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Studan är öppen i morgon för samtliga.
Gör om, gör rätt!

Studan är öppen i morgon för samtliga.
Gör om, gör rätt!

Laget åker på Kryssning idag som jag skrev tidigare

Blä!!!
Det borde vara tradition att spela supportermatch på studan Finalsöndagen i Mars kl 15,00. Ända fram till år 2027 då Västra super och kollar/firar SM guldet istället