Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Ljungskile borta

Någon som tänkte åka på denna match? Söndagen den 5/8 kl 18 snackar vi om. Jag kommer direkt vom Ausland men skulle gärna åka bil hem till Uppsala om det blir någon plats över någonstans.
Hogst troligt sa ska jag det. Fast da aker jag tag eller buss.
Vi är två st som åker från Göteborg till matchen. AWK och Johanna.
Det gör ju inget att Phiri blev utvisad i dag. Någon LSK:are som är avstängd mot IKS utöver Phiri?

Nu vill vi se ett Sirius som ger allt mot Ljungskile och inte bjuder på något. Seger här så blir det över 4 000 mot Åtvid omgången efter??
Gravem drog på sig sin tredje varning också tror jag. Vet inte hur det var med utvisningarna senast. Om någon var grov eller så. Men Phiri och Gravem lär vara avstängda.
Nån gång måste vi ju vinna en bortamatch också...
Inte så illa. Gravem och Phiri borta... Några skador också??

Har förresten precis läst lite på BoIS forum. De supportrarna är INTE glada...
Sorry om jag är trådhitler, men jag håller gärna isär resetrådar och matchtrådar, och det här är en resetråd. Jag startar en ny.

Och på reseämnet: Jag åker ned på lördag, och om jag förstod det rätt så finns det plats för ett knappt tjog vattenkammade och välartade Siriusfans till på Johns lantställe utanför Ljungskile (hoppas jag inte lovar för mycket nu). Om någon skulle vara intresserad!
Vi blir inte så många verkar det som. Men vi som ska dit samlas såklart på [link=http://www.turisthotellet.nu]Turisten[/link], Ljungskiles supporterpub. C:a kl 16 lär vi väl vara där.
men ni får ta och få ihop nåt ljungkile hade väll ett 10-tal supportrar på plats
Lugn det är alltid några på plats
vi kommer med ett litet gäng. fyra-fem stycken ungefär
Bravo, kom gärna till Turisten också om ni hinner.
Förhoppningsvis kan jag se denna match! Heja!!!
Förhoppningsvis kan jag se denna match! Heja!!!
annars är det webbradio från p4 väst - en stärkande upplevelse!
Är de lika partiska som radio Uppland så kan det bli en intressant upplevelse
krossa ljungkile nu och försök att skönga lite
skönga?
Enligt lokal Ljungskiledialekt heter det nog skönga ;-)
vad?