Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Träningsmatch Sirius - Sandviken Norrskedika lördag 10 aug kl 14?

Blåsvart kommer nog att gå runt en hel del på truppen. Kanske får JBL speltid?
Farbror som högerback?
Givet att se då jag är i närheten.
Hoppar detta och drar på dam på söndag i stället.
Kl 14 it is.
Ante, Berg och Ian skadade. JBL gör sin sista match med Strömsberg. Clage är ledig och junisarna (Benker, Rydstrand och Widén) spelar med U19.

Övriga 18 lär få speltid.

"Sirius startelva mot Sandvikens IF: Bylund-Larsson, Nyström, Pehrsson, Käck-Skoglund,Arneng, Runnemo-Gustafsson, Ogbu, Benyahia."

Det betyder en bänk bestående av: Martin, Björk, Viktor, Mirza, Petter, Kerim och Silva.

JBL ska spela match med Strömsberg i morgon och är därmed inte med.
När kommer Västra-bussen? Lite öde här.
1-0!
Målskytt? Fantastiskt med någon som rapporterar!
Speakern sade att det var Dalle, men som jag minns det var det han som passade Runnemo. Inte lätt att se.
Fortsätt gärna skriva, Lemon!
2-0 noll. Denna gång är jag och speakern överens om att det var Runnemo. Arneng ut. Kerim in.
Perfekt om Runnemo kan få igång målspottandet till i höst.
2-1 Åberg. Byten Björk och Silva in. Moses och Kim ut. Mirza in och Larsson ut.
Käck och Dalle ut. Petter och Lövet in.
3-2 Kerim efter touch på motspelare.
Lemon, hur går det för Petter?
Matchen slutar 3-3. Inte rättvist. IKS det klart bättre laget, men måste sätta sina chanser. Petter såg pigg ut, men gjorde inget större avtryck. Runnemo bakom det mesta. Bylle hade en hel del missar, men kan inte lastas för målen.
Varför släpper vi in 3 mål?
Det här ser inte lovande ut inför hösten.
Inte så orolig. När både Kim och Arneng var inne såg det tryggt ut. Kvicka anfall. Avsluten var dock under all kritik och flera frilägen missades. Moses var inte helt fokuserad. Silva osynlig. Fast det ska knappast dras några större växlar av en match under semestern.