Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

IKS - Kalix, Relitahallen på lördag kl. 15.15

Tycker denna match förtjänar en egen tråd det börjar dra ihop sig till premiär och dessutom spelas den på en vettig tid (tyvärr inte plats).

Vore kul om vi kunde representera med lite flaggor och sång, särskilt med tanke på att det är många nya spelare i truppen.

Förvärmning genomförs med fördel på tokgenuina Restaurang Trädgården på Heidenstamstorg. Hoppas vi kan bli ett gäng!
Jag ska definitivt dyka up på Relita och heja på blå svarta gänget. Jag kan tyvär inte vara där för förvärmning.

Tycker denna match förtjänar en egen tråd det börjar dra ihop sig till premiär och dessutom spelas den på en vettig tid (tyvärr inte plats).

Vore kul om vi kunde representera med lite flaggor och sång, särskilt med tanke på att det är många nya spelare i truppen.

Förvärmning genomförs med fördel på tokgenuina Restaurang Trädgården på Heidenstamstorg. Hoppas vi kan bli ett gäng!

Bra tänkt Johann!
Sugen, kanske dyker opp om jag hinner
Jag tänkte gå och tar gärna nån öl innan.
Spelar vi inte nån träningsmatch på riktigt innan serien startar?
Får citera mig själv för att besvara garligur:

"Hämtat från Siriusbandy.com:
Lör 12 okt 2013 kl. 15:15 Sirius Bandy vs. Kalix Bandy Träningsmatch Relitahallen (Hemma)
Tis 15 okt 2013 kl. 17:00 Sirius Bandy vs. Rodina Kirov Träningsmatch Relitahallen (Hemma)
Sön 20 okt 2013 kl. 15:45 Sirius Bandy vs. Ljusdals BK Genrep Relitahallen (Hemma)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fre 25 okt 2013 kl. 19:00 Sirius Bandy vs. Hammarby IF Elitseriepremiär Studenternas IP (Hemma)

Avgå någon! Chocken som lär uppstå när Sirius Bandy ska entra Studan. Det som var vår borg förut..."
bara innebandy alltså
Visserligen är jag total hall motståndare, men är det inte lite konstig planering att vi spelar alla matcher inomhus, för att sen i premiären möta ett "utelag"??? Jag är visserligen bara en glad amatör som tittat på bandy i 40 år, men jag anar något lite udda i planeringen...
2-3, alltså. Grundat på Elitrapports siffror så verkade Kalix vara lite hetare också... Vad tycker ni som var på plats?
Sirius spelade inte speciellt bra. De var lite segt ibland och missade några bra chanser att göra mål. Men Hellboy gjorde hörnmål!