Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Sirius - Selånger söndag 20 oktober kl15

Årets sista match på studan. Jag vill se Sirius ta 3 poäng och det skulle vara fantastiskt kul om Clage kan göra ett bejublat inhopp.

Borde det inte vara läge för fri entré ?
Dags att omformulera målsättningen; 3 poäng och inhopp av både Clage och Petter.
Helst mål av Clage och Petter också.
1-1 inför 485 pers.
Oj det lät kul.
Vore kul om Petter fick göra ett inhopp, och minst ett mål med tillhörande standing ovation. Clage dito mot Eskilstuna
Sjukt fenomen. Vi gör vår bästa säsong på hur länge som helst. Då slutar folk att gå i stället för att hylla och njuta. Gäller även Västra.
Blåsvart vill avsluta snyggt på hemmaplan dels för att de är missnöjda med AFC-matchen men framför allt för att hylla Petter och Clage. 6-0 inför 1036 pers.
Vi är en motgångsklack. Så enkelt är det.

Jag tycker att det är rätt logiskt.
Bylle bänkad! Martin står. Jag antar att det betyder något. Kanske får Martin inte fortsatt kontrakt.
Jag tolkar det precis tvärtom.
Laget:

"4-3-3: Martin Karlsson – Jonatan Berg, Carl Nyström, Karl Larson, Elliot Käck – Kerim Mrabti, Kim Skoglund, Johan Arneng – Moses Ogbu, Joakim Runnemo, Dalil Benyahia.

Bänken: Jonas Bylund – Joel Rydstrand, Joakim Blomquist, Stefan Silva, Petter Österberg, Johan Claesson, Christer Gustafsson."