Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

VSK hemma lördag 18/1 kl 15

VSK kommer som alltid med "8 bussar" men det brukar i realiteteten bli ett tjugotal pers. Oavsett så vore det fint att alla som kan sluter upp i det här prekära läget. Bara för att vi får tokstryk på plan behöver vi inte få det på läktaren. Skulle strö ännu mer salt i såren, så att säga. Lördagsmatch, dags att tagga till!
Så sant johann, defaitismen hemsöker våra själar och då är det dags att visa att vi aldrig ger upp.
Bästa Aros viker inte ner sig när det kommer till Arosderby, än mindre på Studan. Krossa!
Sjukt kul. Päpp!
Johann har rätt vi ska inte vika ned oss som klack! vsk e viktiga matcher o jag räknar med att västra ställer upp på läktaren.
Hoppas man kör vidare med Engstrand som verkar vara i slag. Annars är det väl som vanligt. När vintern kommer bryter man för VM.
http://www.unt.se/sport/comebackdags-redan-nu-2803704.aspx en anledning att gå på matchen. Spännande att se hur han/dom klarar sig.
Minus 4, 4 m/s, lätt snöfall. Torsk 4-2 inför 756 pers. Virre gör en balja.
9-9.
1059
Fyra brända korvar som får slängas.
Jag hoppas att folk kommer i tid idag. Spelarna ska se att de har oss där från ögonblicket de kommer in på isen.
Komma i tid är bra då vi kommer dela ut 10 ryssar-priset idag. Vore kul om vinnaren kunde få en liten ramsa.
Det där såg man inte komma!
FYFAN VAD KUL!
Mycket! Lundberg var ju grym dessutom.
Ja, Lundberg liberospel imponerade och Virre var bättre än jag kunde hoppas på. Bandyvädret gick det inte att klaga på heller. Skönt att spöa Sämsta Aros och gå in i VM-uppehållet med en seger i ryggen.
Tänk vilken lycka en seger kan frambringa! Och mot VSK av alla! Bra kämpat blåsvart! Jag har fått tillbaka hoppet om en ljusare framtid. Tack Sirius! Tack västra!
Stolt och glad. Det här är exakt vad det handlar om. fuck Västerås :)
Jag var aldrig orolig. Vsk är alltid kassa.
Bästa Aros.
Typiskt att man missar matchen för att man är hemma och super. Men jävligt kul i alla fall
Mycket trevligt att se Lundberg som libero.Rensade resolut bort bollarna istället för att sätta medspelare i svårigheter.Och med den snabbheten så borde man våga stå lite högre upp i banan på sikt.