Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Gefle - Sirius lördag 1 febr kl 13

Äntligen dags för match igen! Det får gärna bli en repris på förra vinterns möte, men gör vi en hyfsat jämn match så är jag nöjd. Får alla nyförvärven speltid?

Jag tror vi vinner med 2-1.
Sirius Hej!
Startelvan enligt fotbollsbloggen:

"Andersson-Larson, Nyström, Hopkins, Käck-Mrabti, Arneng-Ogbu, Runnemo, Gustafsson - SIlva"

Snyggt Sirius!
Bra start på säsongen! Fortsätt så.
Lovar gott!
Undrar om vi kan klara ett år utan förlust? Senaste torsken var väl mot GAIS i cupen 2 mars? Isf måste vi klara av Giffarna och Örebro, sen möter vi DIF på själva årsdagen.
Öster 4 april.
Ah, fick för mig att vi tog den till förlängning, men så var det inte. Då måste vi med andra ord klara hela försäsongen utan att förlora. Blir svårt.
Utropstecken för mig var Kerim (sälja i sommar?) och, tyvärr ur Bylleperspektiv, nya målvakten. Grym på fötterna, lång och ett väldigt självsäkert kroppsspråk.
Tyckte även det var kul att se Uppsalagrabbarna Kim (som Andersson och Meisels i somras gav 0 % chans att nå allsvenskan...) och Niklas hävdade sig så pass bra mot allsvenska mittfältspjäser. Försvaret var även riktigt bra. Hopkins fot har inte hållit OP-klass hittills, men inger bra respekt.