Hur tar ni er dit? Är sugen men undrar vilka tåg eller eventuella minibussar som gäller.
Nässjö away 7/2
Jag vill åka. Tåg va väldigt dyrt så vore kul med minibuss. Jag ska kolla på måndag så att jag kan få ledigt bara.
Man lär behöva åka vid 15-tiden så hela dagen behöver man ju inte ta ledigt
nej det e sant. men jag kollar iaf upp det imorgon så hoppas vi på att någon kör allt tåg.
Jag har bokat tåg men det var inte lätt att hitta några överkomliga priser. Till slut blev det:
Uppsala-Linköping 7.06, sedan Linköping-Nässjö 10.07, vilket jag kunde få för 341 kr. Sedan hem med nattåget kl 1.32 som kostade 421 spänn.
Uppsala-Linköping 7.06, sedan Linköping-Nässjö 10.07, vilket jag kunde få för 341 kr. Sedan hem med nattåget kl 1.32 som kostade 421 spänn.
åker man tåget 14:21 från sthlm e man framme 16:51 kostar 487. Sen tar man samma nattåg som brukarn hem 421 kr. Finns ett tåg som går 15:36 med för 193 kr men då e man i nässjö 15 min innan match.
Har köpt biljett till 15.36.
Det har jag och två här icke namngivna till gjort!
Jag kan inte åka. Bajs. Riv stan å mig.
Jag e bokad. Och apan ska ske! men då får du va min advokat dagen efter :)
Småsugen på Nässjö jag med. Kan hända att jag bokar in mig på det där tåget inom en snar framtid.
Taget!
Häng på till Nässjö nu! Jag hörde rykten om att kniv-stefan kör en bil och kan ha ett par platser över. Gunillorna funderade också på en resa.
Det är en Hasse som ska köra, enligt uppgift från Kniv-Stefan.
Kan man tänkas få plats i knivstabilen?