Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Sirius-Tillberga

Imorgon finns en chans att på hemmaplan tacka Sirius för säsongen.
Tacka Broberg och kanske även Eskhult om han kommer ner.

Även Kimmo borde hyllas tycker jag och jag hoppas innerligt att han stannar.

Vet inte vilket lag vi ställer upp med då jag hoppas vi sparar några juniorer till P20 semifinalen på måndag.
Grymt kul med bandy i solskenet.

Alla till studan! 7-5!

Grymt kul med bandy i solskenet.

Alla till studan! 7-5!

Kul Apan! Då blir vi i alla fall två på Studan ;-) Annars verkar det ju som om vi kommer att tappa en del publik till plastgräsfotbollen.
Och till Knivsta revyn :-)

Även Olle är värd alla hyllningar för att han stått där ute i regnet av stålkulor. Han gjorde exakt vad jag begärt av honom... dvs hålla laget kvar i högsta serien.
Jag kommer och kan medela att eskult kommer vara där.
Ska satsa på fotbollsmatche, men själklart kommer jag på Studan andra halvlek för att tacka spelarna. Grymt jobbat!
Börjar matchen 16? Kanske kan hinna andra halvlek
Om matchen finns det väldigt lite att skriva. Visserligen hade det varit roligt att se lite energi och spelarglädje och möjligheter att "spela ut" utan press.
Men det var skönt att sitta i värmen och se bandy i alla fall.
det var den mest obekväma avtackningen jag varit med om iaf. Klassiskt.
(Följande kan självklart ha påverkat spelarna i söndags. När sådant här händer blir en betydelselös bandymatch ännu mer oviktig.)

Nu har jag fått förklarat för mig att det hände en hemsk tragedi strax innan matchen i söndags. Presschefen bara föll ihop kort innan matchen. Personalen på Ackis försökte att återuppliva honom, men lyckades tyvärr inte.

:-(

Vila i frid. Skänker även en tanke åt Sten-Åke O. Walltin, SM-hjälte på 60-talet, som avled i lördags. Himlen är blåsvart.
RIP :(
Tråkigt att höra. Det kan onekligen förklara den märkliga stämningen som rådde efter matchen.