Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Supportermatch på torsdag kl 17.45 i Relitahallen.

Liksom tidigare finns det klubbor att låna! Vi har istid i en timme fram till 18.45.

1.
Torsdag!
Torsdag låter bra! Det blir bra med lite match!!!
Långtidssjadad som jag är måste jag hoppa över även denna mats men det skär verkligen i hjärtat.

Hoppas vara fit for fight tills nästa år.
Jag föreslår torsdag och återkommer.
Kör hårt Johann!
1. Ola
2. Gabbe
Men snälla Västra skriv er upp för supportermatch!!!
1. Ola
2. Gabbe
3. John
4. TT
1. Ola
2. Gabbe
3. John
4. TT
5. Joint
6. Hannes
Kämpa västra!
Sjumanna Västra? Kämpa!
Är det bandyhallen som skrämmer bort västringar, tro? ;-)
Onekligen osmakligt att hålla det i en hall.
P10 tränar innan supportermatchen så om Västra vill ha förstärkning så kanske ni kan fråga efter spelare där.
Samling /ombyte 17.45 eller istid 17.45 så man bör vara ombytt då?

7. ThomasD
Nog skrämmer hallen... men jag har lite andra logistiska problem också...
Jag kan komma in tidigast 19:00 finns inte en chans att styra om jobbet. Har bytt kontor o varit ledig lite för mkt senaste tiden. Men jag kommer gärna in för lite häng runt 19:00
Hallen är pga isracingförberedelser på Studan. Samling 17.45.
Joel W hälsar att det finns gott om tid för häng och öl i omklädningsrummet efteråt. Kom igen nu!
Jag dyker nog upp som åskådare, kan inte åka skridskor.

Joel W hälsar att det finns gott om tid för häng och öl i omklädningsrummet efteråt. Kom igen nu!

Trevligt då kommer jag in till 19! Har kollat med jobbet omöjligt att komma tidigare :(
Jag dyker upp men återstår att se om jag får ordning på mina skridskor.

1. Ola
2. Gabbe
3. John
4. TT
5. Joint
6. Hannes
7. ThomasD
8. Hawkeye
Du kan nog få dom slipade på plats skulle jag gissa. Annars var det snack om att det fanns att låna
Efter fyra veckors träningsläger i Cali kommer jag laddad och bättre än någonsin till årets match! Typ.

1. Ola
2. Gabbe
3. John
4. TT
5. Joint
6. Hannes
7. ThomasD
8. Hawkeye
9. Tifo

1. Ola
2. Gabbe
3. John
4. TT
5. Joint
6. Hannes
7. ThomasD
8. Hawkeye
9. Tifo
10. Dr_swintos

Jag kommet. Får se om kroppen tillåter åkning efter förkylningen.
Ska försöka hinna efter jobbet. Skridskorna är framtagna
Faan vilken massa bortförklaringar om att man inte kan åka skridskor och förkylningar och trams. På med grillorna och stå och svaja lite, det är ju det det går ut på.
Håller med Thomas nu när jag inte kan själv haha ;)
Hade hemskt gärna velat vara med och finta Pirre, Joel, Robin m.fl. och sätta en straff i krysset på Kimmo men jag har dessvärre förhinder. Det får bli nästa år.
Tala nu Kimmo tillrätta. Flickvännen kan väl flytta till Uppsala under några år hon med. Hon kan plugga eller om hon jobbar så går väl kanske det att ordna.

P10 har sin säsongsavslutning innan så det kanske blir lite åskådare till "årets match". #minnenförlivet
Jag kommer nog lite sent till relita. Ser ut som att jag måste jobba över i hemska västerås. Åker direkr till relita. Fått låna ett par skridskor av chefen.
Jag är gärna med, om det behövs så kan min grabb vara med som spelar i Sirius P10 och tränar innan?

1. Ola
2. Gabbe
3. John
4. TT
5. Joint
6. Hannes
7. ThomasD
8. Hawkeye
9. Tifo
10. Dr_swintos
11. Perra
Bra jobbat Västra, fantastisk insats i år. Bättre och bättre år för år.
Men kom igen nu västringar, vi övriga är extremt nyfikna på att få höra om supportermatchen och skvallret i omklädningsrummet!
Jag såg inget av matchen men den sluta 7-7 Lars håller dock på att överklaga hos ramsin, det va en felaktig övergång i pausen som påverkade resultatet.
Första halvlek var helt dominerad att Västra och resultatet var 7-2 till de goda. I paus var det än övergång av Perras grab (som var bäst på plan!) till Sirius. Västra försökte parkera bussen med det var helt fel parkerad (nånstans i Gamla Uppsala om man tittar på Farbrors inläg på fb). Matchen slutade 7-7 och det gick till straffar. Bara Hannes gjorde mål på straff från Västra, men Frasan säger att efter hans straff (som var första straff) domaren blåste av och Västra vann!
Bättre! Ni skulle haft isens Pelé med (d.v.s. Nyllet), då hade Västra vunnit lätt. Men skvallret i omklädningsrummet då?
Jag har fan knappt velat vara inne på Facebook det sista dygnet då jag mår fysiskt illa av avund.

Hoppas verkligen att det blir av nästa år också.