Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Rekord Superettan

Blev inspirerad av Rekord Division 1-tråden.

Noterade att vi faktiskt har ett rekord. Nämligen: Flest oavgjorda hemmamatcher i rad.
Vi avslutade 2008 på Studan med tre raka 2-2-hemmamatcher och inledde 2009 med en 2-2-match till, för att sedan spela 0-0 och 1-1.

Sedan har vi ju tyvärr ett mindre smickrande rekord, nämligen: Den största förlusten.
Hade nästan förträngt "Sirius stjärnsmäll: 8-0 i Häcken" ...
Den matchen du nämner har inte ägt rum. Det är bara ett elakt rykte. ;-)

Sedan har vi ju tyvärr ett mindre smickrande rekord, nämligen: Den största förlusten.
Hade nästan förträngt "Sirius stjärnsmäll: 8-0 i Häcken" ...

Stjärtsmäll menar du ;-)
Haha. Föreslår att vi slår det rekordet i år. Alltså, vinner själva med, säg, 9-0. Annars kan man "roa" sig med att läsa den matchtråden... Herr Webbredaktör briljerar bland annat med detta inlägg:
"Jag spelade in. Någon som vill ha...?

Vet inte om man ska skratta eller gråta. Hahaha... Nej, det kändes inte bra. Tar och grinar istället.

* Ante var SÄMST, SÄMST, SÄMST av dom offensiva spelarna.
* Backlinjen tänker jag inte ens nämna.
* RiRi kan i alla fall inte lastas för målen. Bäst i Sirius, även om det inte säger mycket.
* Gallo är ett förbannat jäkla spånhuvud
* Jag är för snäll och klagar för lite, får klaga mer imorgon
* Måste gå och trösta mig med att titta på Heroes."

:-D
Haha! Då var det stil på Sakul.

Jävlar vad arg jag var. Jag minns ingenting av det här. Allt agg mot Ante Eriksson. Vafan.
Förståeligt, har aldrig förstått storheten med den spelaren.
Förvisso inte ett Superettan-rekord, men här är en Sirius-svit att vara stolt över: http://www.widgetbox.com/i/d67c8c52-dc1a-47c0-ad01-0a8b839bbb5e