Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Sirius - Strömsberg onsdag 19 mars kl 18

Mitt i uppladdningen inför cupmatchen ska det tydligen spelas träningsmatch på Löten imorgon. Jag antar att Sirius kommer att ställa upp med en "U21-betonad" elva.

Det här är väl i stort sett en U21-match för vår del men jag vill ändå inte tappa poäng. Det skulle kännas så onödigt på nåt sätt.
Balen Nouri ska tydligen göra debut i A-laget i alla fall enligt hans bror på twitter:

http://wernertvalaxtio.blogg.se/2013/february/exklusivt-intervju-med-sirius-talangen-balen-nouri.html
Detta är alltså i dagsläget Sirius "reservlag". Det säger en del om truppens bredd och styrka.

"Sirius startelva (4–2–3–1): Martin Karlsson–Johan Andersson, Viktor Lövgren, Oscar Pehrsson, Jesper Nicklasson (U19)–Joel Rydstrand, Jakob Björk–Jonatan Berg, Alexis Bayón, Dalil Benyahia–Moses Ogbu.
Avbytare: Emil Nordback (U19), Balen Nouri (U19), Erik Axelsson (U19)"

Den som drar till Löten i kvällens snöstorm är jävligt trüe.
Hejar på Siriüs
Jag drar nog dit, men bävar för skador. Tycker egentligen att man kanske borde ställa in kvällens träningsmatch.
Inställt. Trist när jag väl beslutat att gå.
Attsingen. Jag hade också gått om den inte ställts in.
Det är inte så kul att spela i den här vädret!
Undrar om det kommer att bli några fler träningar innan Göteborgsmatchen eller om snön ställer in allt? Skulle bli ännu mer snö i morgon.
De har ju hallen i värsta fall.
Ni är jävligt trüe ändå. Det är ju tanken som räknas.