Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

SAIK!!!

Jag tycker att vi från västra sidan bör gratulera våra grannar från norr för de är de absolut bästa på den sidan av jordklotet! Grattis Stålmannen ni har förtjänat segern!!!!
Jag tror på att (tillfälligt) hylla mörkrets krafter i bandyn kan få lyset i fotbollstunneln visa sig vara just det ljus vi önskar!
Så grattis SAIK och Ramsin.
Utan saik har vi ingen bandy kvar:) eller vem som ska kriga mot dynamo:) Sirius eller Gais ? Enda halvproffsklubb i landet.
Denna nyskapade tråd av den s.k. ”Ryssen” ser jag som ett groteskt, vedervärdigt och ondsint förtidigt 1:a aprilskämt. Eller har Putin tagit over Västra?
Vi ska absolut hylla Sandviken. 2:a pris i lättledd kommunledning, endast tätt bakom Leksands kommun när det gäller underligt beteende i samband med idrotten.

När det gäller allmänt ekonomiskt fuskande innehar man också en mycket hedersam medaljposition. Dock har man en kraftfull bit upp till guldet där Tyresö damfotboll tronar ensamma och ohotade. Dock finns silverplatsen inom räckhåll, även om man kan räkna med att Håkan Tramsin och hans brajjen kommer att försöka försvara den med näbbar och klor.
Svårt behålla frukosten idag...
Låsa/radera tråd?
Håller med johann. vet inte om ryssen tycker han e rolig men det har då jag aldrig upplevt.
Fattar inte heller poängen med det här och följer johanns förslag.