Från cupglamour på Ullevi till återbesök i norrettan på Löten i detta genrep inför superettan. Hoppas på sol, noll skador och bra Siriusspel.
Sirius - Frej lördag 29 mars kl 13
13 grader och sol säger prognosen. Lötmys i kvadrat, ses där.
Hade jag lätt gått på om jag varit i stan. Önskemål: mål av Silva, speltid ihop för OP-Hopkins.
Jag planerar att närvara.
Hoppas på sol, noll skador och bra Siriusspel.Osså kan jag väl unna JBL ett hattrick, men bara om vi gör lika många mål. Hålla sviten, hålla sviten - Sirius!
Jag räknar för övrigt med 13 grader OCH många meter per sekunds blåst.
Hålla vilken svit? Obesegrade i Sverige eller?
Japp, det är snart 390 dagar sedan vi förlorade en fotbollsmatch utomhus på svensk mark.
Vem räknar träningsmatcher när man räknar sviter?
Öh, varför inte? Det är ju roligt att räkna sviter, och jag tycker den sviten är grym. Det finns ju olika typer av sviter. Varför utesluta det ena?
Det är kanske bara jag, men jag räknar bara tävlingsmatcher när det gäller statistik och liknande, men det är självklart upp till var och en. Sviten när det gäller tävlingsmatcher är ju i princip lika grym - sedan 4 april 2013.
Jag tycker man får räkna så många olika sviter/listor man vill. Nästa match är ändå alltid den viktigaste.
Det är kanske bara jag, men jag räknar bara tävlingsmatcher när det gäller statistik och liknande, men det är självklart upp till var och en. Sviten när det gäller tävlingsmatcher är ju i princip lika grym - sedan 4 april 2013.
Om du tycker att det är så mycket mäktigare att slå Eskilstuna City, Selånger, Sandviken och dem bonkegängen än AIK, ÖSK, Djurgården, Halmstad och Göteborg så – visst!
TV-kommentatorer (som har bedrövlig koll på Sirius) håller sig till tävlingsmatch-statistik just för att de är så bekväma. Enklare att kolla upp att IKS har tre allsvenska säsonger än att se till nuet. Så det är du och Staffan Lindeborg, Jonegård. ;-)
Haha. Ja, jag och Staffan, vi håller ihop. Djurgården, Halmstad och Göteborg räknar jag absolut, AIK och ÖSK med massor av byten och reserver - not so much. Tävling och träning är för mig två skilda ting och aldrig mötas de två, men vi ser helt enkelt olika på saken. =)
:-)
Lägg därtill segern mot Ellos. Vårt facit mot allsvenska lag det senaste året är magiskt! Jag tror att dem allsvenska mixlagen skulle spöa Selånger och dem rätt så enkelt... Det var kul att se Moses leka med Nisse Johansson i AIK till exempel.
Lägg därtill segern mot Ellos. Vårt facit mot allsvenska lag det senaste året är magiskt! Jag tror att dem allsvenska mixlagen skulle spöa Selånger och dem rätt så enkelt... Det var kul att se Moses leka med Nisse Johansson i AIK till exempel.
hörde att Java slängde ut ett lesbiskt par, ska man fortsätta dricka öl där innan matcher på löten?
Kyss mig på lördag så får vi se!
Det kanske är tillräckligt varmt för att hitta ett trevligt grönområde att dricka egen öl i på lördag?
Min spontana reaktion är att en bojkottar sådana ställen. Typ som efter incidenten på Williams 2004. Det finns ju alltid shima som ligger närmare eller latitude 59 som dock är aningen fläskigt och omysigt. Men utomhusidén gillar jag också
Roligare vore ju om hela västra gick dit och började tokhångla.
Att bojkotta innan all fakta är ute känns fel. Nu kanske den är det o jag har missat det.
Jag är på Apans linje.
Men det verkar onekligen som att det hänt och i så fall tycker jag det Västra inte ska gå dit (men jag kan inte komma på matchen så jag känner att jag inte har så mycket att säga till om).
Men det verkar onekligen som att det hänt och i så fall tycker jag det Västra inte ska gå dit (men jag kan inte komma på matchen så jag känner att jag inte har så mycket att säga till om).
Bojkotta skiten och meddela dom varför.
Bylle får chansen imorgon:
"Bylund - Larson, Hopkins, Pehrsson, Lövgren - Skoglund, Arneng - Benyahia, Bayón, Berg - Silva."
"Bylund - Larson, Hopkins, Pehrsson, Lövgren - Skoglund, Arneng - Benyahia, Bayón, Berg - Silva."
Så vad är det som gäller om man vill svinga en bägare inför matchen? Trädgår´n?
Bylle får chansen imorgon
Bylle har stått bägge U21-matcherna. Således lite synd även om Martin (som gjorde en riktigt bra insats i Örebro).
Jag fattar inte hur en 3e målis håller sig allert
http://vastra.smode-demo.se/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?77681.60
Snorpepp på att se Bylle spela en fotbollsmatch.
MIssad straff + missade frilägen + oinspirerad attityd + onödligt baklängesmål = torsk
Hade det här på känn
bättre att torska mot Farbror Frej än mot Elfsborg och Syrianska
Som sagt var, hellre nu än sen och visst hade man det på känn. Prat om europaspel, en käftsmäll och tillbaks till vardan. Nu började jag längta efter Ante och Ian igen.
Jag tror ju inte på jinx längre, men det här tror jag vi kan skylla på joints förlustfria räknare. Men som sagt, hellre nu än i seriespelet.
Perfekt med torsk. Motstånd liknande Frej är att vänta i SE. Lag är förvarnade och lägger upp taktiken därefter. Otrolig skillnad jämfört med att spela mot lag som har favorittrycket på sig. Denna bakläxa är således av godo.
Jag tror ju inte på jinx längre, men det här tror jag vi kan skylla på joints förlustfria räknare. Men som sagt, hellre nu än i seriespelet.
Den räknades ju inte, enligt allvetarna?
Skitsamma. Det här var en skitmatch och dåligt genrep betyder ju bra premiär, sägs det.