Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Degerfors - Sirius måndag 28 april kl 19.20

Dags att börja plocka poäng igen! Som sagt gärna OP från start och kanske även Dalle för fler kvicka fötter. Runnemo har sett lite seg ut de senaste matcherna.

Kom igen nu Sirius!!!

Tja bortamatch. Då kanske Degen vill föra spelet? 2-1 till de goda inför 2012 pers.
Ödet har straffat mig två gånger i rad när jag tippat klara Siriussegrar de senaste matcherna. 1-1 blir mitt tips.
OP och Hopkins in så dom får 90 minuter tillsammans inför Elfsborg.
Eller OP istället för Hopkins så länge OP får 90 minuter vuxenfotboll i kroppen.
0-2
Visst inför elfsborg kanske det e bra att ge op en match i benen. Men annars förstår inte jag allas snack om att det e så viktigt att få in op på planen. Tycker inte det är där det felar just nu utan det är på många andra positioner spelarna måste höja sig rejält om vi ska plocka några pinnar. Vi har ett mittfält som enligt mig underpresterar rejält just nu o två ytterbackar som e roliga att se framåt men saknar en hel del i defensiven.

Med det sagt tror jag laget har snackat ihop sig o vinner med 2-0 på måndag.
Nån annan som inte hinner med bussen som vill se matchen på O'Learys med mig?
Iaaan Iaaan Iaaan Iaaan!
Hur fan kan vi vara storfavoriter i morgon? 4 ggr degen på Degen.
Å andra sidan är det första gången i årets superetta som Sirius ger dubbla degen.
Jag kommer ramla in på O'Learys också, Lars.
Arneng skadad. Tur att vi har ett antal mittfältare i truppen.
Hoppas verkligen att han är i spelbart skick tills på torsdag och att detta bara är en försiktighetsåtgärd. Det känns som att han behövs mer i cupen än i serien.
Det var en nyhet för mig att Bergstrand var "skadad" i förra matchen, kan det ha spelat någon roll?
Jag kommer också till O'Learys. Lars och Bigbadda, när går ni dit?
Jag är där strax efter sex. Tänkte passa på att äta innan matchen börjar.
Då ses vi runt 18-tiden!
Ni hörs bra :)
Älskar att bänken är närmickad. Underbart att höra Kimtolles direktiv.
Fan vad svårt det ska vara att få in bolljäveln! Aaahhh
Nån borde verkligen skicka ett sms till Kim och berätta att allt han säger hörs, nu har han klagat på att domarn står i vägen i 3 minuter
Jag tror nån har kastat en förbannelse. Det kan ju inte sluta på samma sätt i varje match. Jag slår sönder lägenheten snart
Haha lägenheten hel...typ.

Grymt!
Helt rätt.
Kunde inte sluta på samma sätt.
Hoo...vilken mental orgasm. Depressionen var total efter deras 1-0 och Ian haltade ut. Men så jäkla starkt och rättvist!
Fy fan vad skönt!
Så oerhört skönt och efterlängtat. Men vad är det jag hör? Ian skadad igen? Är det här ett skämt?
Puh! Känns dock fortfarande som IKS har svårt mot grisfotbollen i SE.
Ian fick väl en 5 min iaf? Kerim haltade också ut såg det ut som.
Fantastiskt skön och rättvis seger! Jag lider med Ian, finns det inget slut på hans elände?

Närmare tio för Ian. Var det hans sista match? Kerim fick väl en fot på foten?
Oerhört viktig seger! Hade varit en skam att förlora mot skitlaget Degen. De hade ju för f-n typ en målchans på hela matchen som de naturligtvis sätter. Sån skön seger!
Jo men hälften av dom tio haltade han bara omkring.
Jonatan Berg!
Fullständigt magiskt. Sitter i Rom på ett av världens vackraste torg och känner hur all energi rinner ur mig när Degen gör 1-0, och så denna makalösa vändning. Man får inte förringa superettanrutin, Berg och Hopkins som får till det. Ren njutning.
Jävlar vad skönt! Och vad viktigt det känns att få ha en seger i ryggen inför matchen på torsdag.
Den där Hopkins är sirius bästa spelare, det har jag alltid sagt. :)
Skönt besked från Kerim: "inga problems bara en smäll"

Magic moments !!!
Se, upplev, älska!
Älska och hedra! Fan vad TV4 är sega med superettan-highlights...
Förresten så kan man köpa matcherna som pay-per-view i efterhand på csports.se. Kostar 79 bagis.
Någon som kan rippa åt en? Det finns ju ett par västringar med satsiga abb. :)
Fina bilder här...
http://na.se/sporten/fotboll/lokalfotboll/1.2468613-difs-jattetapp-foll-trots-ledning-i-86-e

Den där Hopkins är sirius bästa spelare, det har jag alltid sagt. :)

Du tycker inte att han nr 4 är bäst? :)