Stockholmare! Det händer rätt ofta att det åks bil till eller från Studan. Det är onödigt att bilarna går tomma. Jag tänkte att vi kanske kan koordinera det lite. I morgon kör jag bil till Studan. Då det är den stora finns det fyra platser över. Avfärd från Hallonbergen C.
Stockholmares resetråd
Tyvärr sommarfest på jobbet i morgon, men jag anmäler mig till tråden!
Kan ju helt klart vara intressant!
Missade denna. Bra idé!
Hemmapremiär! Jag åker bil (om den går igenom besiktningen, vilket jag inte är det minsta rädd för) från Hallonbergen C och från Uppsala mot Söder. En plats finns.
Vilken tid planerar du att åka från Hallonbergen?
Runt 17:30 blir väl lagom. Det kan vara en del trafik.
Yes för jag tänkte köpa ett sånt där årskort på gluggarna innan men det kanske blir tajt då.
Edit: Nu verkar det som att folket ska gå en sån där marsch från flurran vid 18:30 dessutom.
Edit: Nu verkar det som att folket ska gå en sån där marsch från flurran vid 18:30 dessutom.
Vi kan åka tidigare.
Srålande. Kl. 17?
OK. Jag har den svarta cabben i dag. Parkeringen Hallonbergen C (vid strul ring 0704-936020)
Ok cool. Ses där.
Bil går från Hallonbergen C till (bara till) Studan i morgon. En plats.
Bil från Kista kl 17.30, även åter till Stockholm (Hallonbergen faktiskt) efter matchen. 4 platser
Ingen resa för mig i dag tyvärr. Arbetet stör min livsplanering.
Säg upp dig så du kan leva livet.
Tanken finns.
Börja jobba statligt. Här går folk tidigt, och som en slump rekryterar vi.
Join the dark side he said.
Bil från Söder till Södertälje. En plats finns.
Bil går från Hallonbergen C i dag kl. 16:45 till Studan. En plats.
Det lär bli bil till matchen på måndag. Avgång Kista 17.30.
Till Sumpan efter matchen. Avsläpp vid lämplig pendel eller tunnelbana kan ordnas.
Fyra platser finns.
Till Sumpan efter matchen. Avsläpp vid lämplig pendel eller tunnelbana kan ordnas.
Fyra platser finns.
Finns det några platser kvar i bilen från Kista?
Det finns fortfarande fyra platser. Ring mig om du vill följa med
Jag tänkte köra från Kista 17.30 imorgon. Till Sumpan efter matchen. Skriv här vid intresse att följa med, jag kollar tråden.
Jag följer gärna.
Låt oss säga 17.30, på parkeringen vid Ärvingeutgången från T-banan (samma som sist vill jag minnas).
Det blir bra det. Halsduk på!
Jag fick precis en plats ledig i min bil till Gävle i eftermiddag. Jag tänker mig åka från Hallonbergen runt halv fem.
Kör bil Stockholm - UA i morgon i tid till att hinna med Dalkurdbussen i morgon, finns även 2 platser i bilen för fortsatt transport fram och tillbaka till Gävle