Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Ljungskile-Sirius, sön 29:e, kl 15

Lite tidigt att snacka upp matchen kanske? Ville mest veta om några ska se den på O'Leary's eller liknande.
inte omöjligt
Jag ska prata med olearys idag evenemang borde kkomma upp på fb
Guldsnubbe!
Ljungskile har två avstängda:

http://svenskfotboll.se/superettan/fair-play/

Och där rök 1000 pers i publiksnitt i höst. Klantig boll av Skoglund gav dom ett sista anfall. SUCK!!
Fattas bara att Thor är allvarligt skadad...
Åhhhh...inte en rejäl jävla chans skapade de på hela matchen o Sirius är klart bättre sen släpper vi till en hörnan i 94e....dyra lärpoäng som bara försvinner. Trots allt bra position inför hösten.
Spontant såg det ut som hälsenan rök på Thor, en stukning gör ont men inte så där. Hoppas jag har ruggigt fel, han får inte vara borta till omstarten.
Man får inte sluta spela innan matchen är klar, och jag blir jävligt förbannad på att Andersson försöker maska av tiden i typ 91a, den inställningen gav förlusten!
Fegt matchat av Kim. Ut med CG in med Dalle eller nån. Våga gå för 3p.
Det är sådana här matcher som får en att vilja lägga in sig på rehab, för att försöka bli av med sitt osunda blåsvarta beroende...

Extremt jobbig förlust. Vi gör inte en speciellt bra match, men är absolut inte sämre än Ljungskile, som enligt tabellen är seriens bästa lag.

Det är sådana här matcher som får en att vilja lägga in sig på rehab, för att försöka bli av med sitt osunda blåsvarta beroende...

Precis, sen tar det ett dygn så är man på igen. Men där rök nog chansen att vara bland de tre.
Galet sömnpiller till match. Gick 50% av passningarna till rätt adress?

In med Bylle & Calle annars bojkottar jag. Iaf några veckor framöver.
nej, exakt 46%
"Niklas Thor @ThorNiklas · 16 min

@UNTFotboll Svar idag. Ingen fraktur!"

Skönt!
Snyggt! Så lätt går han inte sönder vår asagud.