Runnemo avstängd, men Saleh spelklar. Revansch!!!
Varberg - Sirius fredag 15 augusti kl 18.30
Undrar om det blir 1-1 eller 2-2?
Hoppas vi inte fortsätter trenden med att förlora mot gröna lag från västkusten med 1-0 på övertid bara.
Har en bra känsla inför den här matchen, 2-0 till Blåsvart!
Startar vi så här?
Adde - Kalle, Calle, OP, Viktor - Kim, Arneng - Silva, Berg, CG - Moses
Eller får Saleh och/eller Tankovic starta?
Ända in i kaklet nu Sirius! Bjud inte på någonting!
Adde - Kalle, Calle, OP, Viktor - Kim, Arneng - Silva, Berg, CG - Moses
Eller får Saleh och/eller Tankovic starta?
Ända in i kaklet nu Sirius! Bjud inte på någonting!
På förhand tar jag 1 p alla dar i veckan, som Bergstrand säger "-Det gäller att överleva den här veckan".
Silva fixar det
Thor på bänken!
Jag kan ha fel, men är det inte så att sirius aldrig vunnit på västkusten i superettan? tror vi har spelat 16 matcher från Ljungskile till Ängelholm utan att lyckas. Ett dåligt omen.
Ett bra omen är å andra sidan att senast vi spelade på påskbergsvallen, 1990, kvalade vi oss upp i division 1.
Ett bra omen är å andra sidan att senast vi spelade på påskbergsvallen, 1990, kvalade vi oss upp i division 1.
Jävla röv-tv4. Ingen Tv-sändning nu när matchen skulle gå på tv 12 och allt.
Bortaplan is da shit....Härlig seger!
Bra känsla junior! Stabil seger!
Man mår så bra av att få revanch.
Sirius Hej'
Sirius Hej'
Sirius, bästa bortalaget i serien.
Hoppas att man lägger byggplanerna för en ny arena i långbänk, så kan Strömvallen bli vår borta/hemma arena ;-)
Hoppas att man lägger byggplanerna för en ny arena i långbänk, så kan Strömvallen bli vår borta/hemma arena ;-)
Jag kan ha fel, men är det inte så att sirius aldrig vunnit på västkusten i superettan? tror vi har spelat 16 matcher från Ljungskile till Ängelholm utan att lyckas. Ett dåligt omen.
Vi slog väl Falkenberg med 1-0 2007 när Dombrowski dundrade in en från nästan halva plan.
Äh fan, googlade, blev 1-1 då.
Det här kändes som matchen jag väntat på att få se sedan superettan startade. Skön jävla odramatisk seger helt enkelt.
Som det stod i deras lokalblaska dagen efter; Bois skapade knappt en målchans på hela matchens. Segern på Påskbergsvallen var oerhört skön, inte minst med tanke på det faktumet som Brukarn rabblade upp inför.