Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Jönköping Away 18/9

Någon som tänkt att åka till Stadsparksvallen? Vore najs med bil. Visst går det ett nattåg hem, men det är dyrt.
Något intresse?

Tja!

Fru fortuna är för ovanlighetens skull på min sida och den 18 oktober ska jag sitta i hovrätten i Jönköping. Detta sammanfaller turligt nog med blåsvarts match mot J-södra.

Jag ser dock att dt inte är superenkelt att ta sig hem från Jönköping samma kväll. Jag chansar därför och kolla om det inte är någon som ska köra bil så att man då kan haka (eller har några justa alternativ om hur man ska ta sig hem utan att paja efterföljande arbetsdag helt)?
Tack Brukarn.

Om ingen bil finns att tillgå får det nog bli nattåg för min del.
@Brukarn: Du kan ju låsa upp den andra tråden vad det lider, som matchtråd. :-)

Jag siktar nog in mig på en bussresa till bibelbältet. Ses på bortasektionen, vetja.
Mja och döpa om den då jag tagit fel på månad.

Hur tar du dig hem då Joint?
Inte alls omöjligt att jag tar mig upp till denna match. får eventuellt med mig någon mer västra syding. det stökiga är ju dock hemresa även för mig, om det skulle bli tåg dvs..
Min närvaro blev lite osäker. Men vafan, jag och "Farsan" vill åka. Någon mer? Kanske någon som kan och orkar köra?
Kommer det upp några söderifrån då?

Jag har förvisso inget emot att kröka själv i främmande städer men det kan vara kul med sällskap på bortaläktaren.
Ses på bortastå, Apan och eventuella doldisar!
Och ännu en onödig förlust...Varför sjunker vi tillbaka så lågt i 2:a? Moses skulle kommit in tidigare.

Och ännu en onödig förlust...Varför sjunker vi tillbaka så lågt i 2:a? Moses skulle kommit in tidigare.

Tycker Moses inhopp mot GAIS och idag inte gjorde någon skillnad, hans form är dalande.
Hata allt.
onödiga rubriker....

http://www.expressen.se/sport/fotboll/superettan/kallad-kroknasa-lite-lite-rasistiskt-ar-det/