Okey, fyra matcher utan vinst och två raka förluster. Hög tid att vända denna trend. Arneng och Skoglund avstängda. Låt oss hoppas att Kalle och/eller Elliot kan vara tillbaka på tisdag.
Sirius - Öster tisdag 23 september kl 19
Klarar inte av en match till där Sirius är det bättre laget men förlorar/tappar poäng.
NU FÅR DET VARA SLUT MED STOLPE UT!!!
NU FÅR DET VARA SLUT MED STOLPE UT!!!
Regn och kallt. Upplagt för en riktigt usel publiksiffra ikväll.
What? Min väderapp säger klart och förvisso något kyligt, men en fin höstkväll. Det tänker jag tro på.
Slutat regna nu. Blir nog bara kallt ikväll.
Många som går gratis också. Men vi tappar nog ett antal hundra från GAIS-matchen tyvärr.
Jag hade faktiskt tänkt sticka ut hakan och tro på seger idag. Men när Öster krossade Varberg senast tappade jag modet. Blir nog högst kryss idag med.
Jag hade faktiskt tänkt sticka ut hakan och tro på seger idag. Men när Öster krossade Varberg senast tappade jag modet. Blir nog högst kryss idag med.
En poäng är ju alltid en poäng. Piggt inhopp av Ahonen.
1:a knappt till Öster, 2:a klart till Sirius. Tyckte Calle och Hopkins såg grymt stabila ut och + till Andersson. Svettig räddning i 1:a.
Torftigt. Det brände till på Moses nick, men annars var det svårt att se hur vi skulle kunna vinna idag.
Hemsk publiksiffra också. När Sirius en dag går upp till Allsvenskan inför fulla läktare ser jag fram emot att sjunga "var var ni när vi var skit?"
Hemsk publiksiffra också. När Sirius en dag går upp till Allsvenskan inför fulla läktare ser jag fram emot att sjunga "var var ni när vi var skit?"
Då vill jag passa på att skicka en känga till "oss", också. Var fan var "alla" Västringar? Maken på skral klacksektion, alltså. Sorgligt!!! Medgångssupportrar!
Visst var det rätt tomt på A men jag tyckte sången var klart godkänd ändå.
Vi spelar ju bra och snabbt ända fram till mitten av motståndarens planhalva sen tar liksom fantasin slut och det går låååångsamt. Skönt i alla fall att vi inte torskade. Tre förluster i rad hade satt sina spår på självförtroendet.
Kom igen blåsvart!
Kom igen blåsvart!
Kom igen CG!