Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

SAIK-Sirius fre 12/12 kl 19.00

Jag tippar att vi får jubla en gång och pinas till Sean Banan 12 gånger. Ser inte fram emot det.
Skamgränsen brukar bli svår att upprätthålla i eventhallen.

11-2 är mitt positiva tips. Bara att glömma och gå vidare.
Jag har en konstig känsla om att det går bra imorgon. Tror på underskattning och megaskräll dvs 4-4
Helst skulle jag vilja gömma mig någonstans i tre dagar, fri från all typ av media. Det blir nämligen storstryk igen. Om det blir 10-0, 13-2 eller 17-3 spelar liksom ingen roll för vi blir förnedrade hur som. Ungefär som att chefen, som har dålig andedräkt, skriker i örat på dig hur kass du är och att du egentligen borde syssla med något annat samtidigt som övriga anställda tjuvlyssnar och fnissar ljudligt.
U20-matchen slutade 2-6 i dag, tror det blir det dubbla i morgon; 4-12 ...
Äntligen är den gamle Jonas tillbaka!!!

Dock är vi helt chanslösa. Trots en hygglig insats blir det 11-4 till de onda.
Parkera bussen!!!
Du kan vara lugn TT jag ska se till så vi kör in minibussen på planen!
Jag är fan glad att jag står över det här självplågeriet. Bli odrägligt fulla och mucka gräl med några småkids från mig. Tack.
Kvällens tema i Göransson: fredagsmys och tacobuffe. Så ni inte tror att det är någon jäkla bandymatch vi ska åka till.
Arghhh dom är så äckliga.
Jag håller med, CarlApan!
Det är inte ofta man är nöjd med en förlust men bara 4-2 borta mot Sveriges i särklass bästa lag är ta mig fan jäkligt starkt. Nu tar vi Villa!
Sirius Hej!
Helvete vad bra lirat. Har för mig att vi succesäsongen torskade med 5-2 men det här var ju ännu bättre. Sjukt.
Skönt med en hedersam insats i Göranssonskan, det hör inte till vanligheterna. Skönt också att Hammarn fick göra mål för femte matchen i rad. Nu har Blåsvart tagit steg för varje match. Bitar börjar att falla på plats. Men poängen uteblir. Dags för en skräll mot Villa härnäst!
Dagens insats va den bästa jag sett på länge. När man kör ärevarv efter torsk är det en bra match.
"För SAIK:s del var det som att möta en kopia av sig själva, vilket kanske inte är så konstigt när Sirius tränas av Thony Lindquist."