Brukarn
· 2014-12-30 10:37
· 3558 visningar
Ingen matchtråd?
Ilja tillbaka, Rudell vilar. Tror det blir jämnt, men torsk. Ungefär som det oftast blir på Hällåsen.
Tror vi torskar men vi ska göra dte med flaggan i topp inte som mot bajjen.
#2 ·
Joint
· 2014-12-30 11:58
Sista tåget går i dag, vill jag nog säga. Så sjukt viktigt att vi kan skrälla hem oss en poäng eller två. Tycker att det ofta brukar vara jämna bataljer mot Brobban. Så även i kväll! Hällåsen är skön, det blir skoj.
#4 ·
Nyllet
· 2014-12-30 17:20
Sitter på bussen upp till Hällåsen. Stämningen är god och vet ni vad? Sirius är vackrast och bäst oavsett resultat!
#5 ·
Jocke
· 2014-12-30 18:05
Idag vinner vi! 5-4 men det är olidligt spännande på slutet.
#6 ·
SYC
· 2014-12-30 19:28
Varit lite hets och pekfingrar från båda håll under matchen, några siriusfolk som vill dansa?
Hör av er på xxxxx mvh
Jag tackar för att att du håller en trevlig ton, men eftersom jag inte vill att forumet ska bli sambandscentral för uppgörelser så väljer jag att ta bort numret.
/mod
F.ö kan man väl glädjas åt att Bajen verkar ta sig samman till slut. På Hällåsen verkar det däremot mest vara skit.
#8 ·
Nyllet
· 2014-12-31 08:55
Bajenmatchen förstörde de lilla självförtroende spelarna hade efter matcherna mot SAIK, Villa och VBK. Blåsvart spelade lika kasst som i början av säsongen. Knappt något anfallsspel alls. Öberg dissar Ilja och Camilton. Rätt angående Ilja med fel om Camilton. Killen är 17 år för fan, och behöver uppmuntran istället för skit. Förresten, nog var det Camilton som låg bakom straffen i första halvlek?
Alla va usla så trött på skiten. På lördag vinner vi iaf.
#10 ·
RRR
· 2014-12-31 10:06
Broberg hetsar sämre än Boltic....
Jag är bra på att dansa, så är det nån söderhamnstjej som bjuder upp är det helt ok.....