Läget får ju betraktas som tämligen kört vad gäller okval men en matchtråd ska vi ha. Snöskottning på Sävstaås att vänta som slutar 6-3 till Bollnäsorna.Läktarmatchen vinner vi lätt.
Matchtråd Bollnäs - Sirius 1/2 17.00
Snön kan vara vår bästa vän. Vid bra is tippar jag 9-3, i en snöskottarmatch blir det 3-1 till televerket
6-5 till Bollnäs efter en heroisk insats som inte ger några poäng.
"Kul var också att se den nya entusiastiska invandrarklacken som hjälpte några fåtaliga Flamesare och den sedvanlige trummisen! Kanske något att bygga på det?" -från Bollnäsreferatet på svenskafans.
Man vet inte om man ska skratta eller gråta
Man vet inte om man ska skratta eller gråta
Åt trummisen? Han gråter jag mest åt.
Jag vet inte vad som är värst. Att förlora klart eller att kämpa väl och ha ledningen fram till 65:e minuten och sen bli frånåkta. Man får ju upp nåt slags hopp.
Puttes balja var matchens pärla. Annars var det en mkt trevlig resa med en otroligt talangfull buss-dj.
Jag vet inte vad som är värst. Att förlora klart eller att kämpa väl och ha ledningen fram till 65:e minuten och sen bli frånåkta. Man får ju upp nåt slags hopp.
Puttes balja var matchens pärla. Annars var det en mkt trevlig resa med en otroligt talangfull buss-dj.
Saxat från Bollnäs svenskafans forum:
"Varför hänger inte fler på och skapar den stämning som väl egentligen alla vill ha på Åsen? 30 st från Västra Sidan låter mer än över 1000 Bollnäsfans".
Stolt!
"Varför hänger inte fler på och skapar den stämning som väl egentligen alla vill ha på Åsen? 30 st från Västra Sidan låter mer än över 1000 Bollnäsfans".
Stolt!
Härligt!
Saxat från Bollnäs svenskafans forum:
Stolt!
Det gjorde vi verkligen. Hemmapubliken var dödstyst.