Förstår om folk är reströtta, men är det någon som vill till Lidköping på lördag? Jag ska dit. Tåg dit, och nattåg hem om ingen ledig bilplats dyker upp.
Resa till Lidköping på lördag
Jag dyker upp västerifrån! Kanske får med mig någon också.
Kanon! Två är en klack.
Ingen mer som åker från Uppsala väl? Det är förståeligt.
Brukarn, när kommer du fram? Kan det bli en öl innan matchen?
Det hinns med. Kollade upp ett ställe som heter Josefs som verkar ok. Billigt käk iaf.
Det låter bra. Tågen från Göteborg går lite knasigt så jag kommer nog att vara i Lischa redan vid 12:37.
Brukarn; säsongen körd, matchen meningslös, rel. krånglig resa till hallvurmare...
Våra barnbarn kommer lära sig folkvisor om dina bortaresor.
Våra barnbarn kommer lära sig folkvisor om dina bortaresor.
Kan erkänna att man inte är supermotiverad, speciellt inte inför att vänta två timmar på en perrong i Nässjö mitt i natten.
Men, i och med att jag och macke majs åker så har västra haft klackrepresentation på samtliga matcher i elitserien. Det är en milstolpe och jag vill inte att vi stupar på mållinjen.
Sen gör vi om det i superettan.
Men, i och med att jag och macke majs åker så har västra haft klackrepresentation på samtliga matcher i elitserien. Det är en milstolpe och jag vill inte att vi stupar på mållinjen.
Sen gör vi om det i superettan.
Vilka borta har du missat, Bruk?
Edit: Förutom Kalix då.
Edit: Förutom Kalix då.
Jag har missat massor. VSK, Kalix, Broberg, Edsbyn, Bollnäs, Kungälv och Vetlanda, samt två hemmamatcher. Men nu för tiden är det ju så härligt att det inte bara är jag som åker långt sam fan för en bandymatch.
skönt att ni representerar, ni lär höras mer än villas s.k. klack
Vackert gubbar. Sanna blåsvarta hjältar.
... så har västra haft klackrepresentation på samtliga matcher i elitserien.
Det är ju helt fantastiskt med tanke på att det är rätt långa och krångliga resor till vissa matcher!
Väldigt imponerad av er alla!
Macke: jag är också framme kring tolv men behöver sitta och fikajobba någon timme innan jag börjar med öl. Tänkte Josefs runt 14 kanske.
Vårt kära bandylag har kanske varit en besvikelse men vi har Sveriges trognaste supporterförening som följer sitt lag oavsett om de spelar i Kalix eller Lidköping och även i värsta motgång. Har sagt det tidigare med det tål att upprepas: Stolt och glad för att jag får umgås med Västra Sidan, ni alla är en stor tröst mitt i det elände vi upplever just nu. Till Macke och Brukarn: Jag bjuder på en öl när det ges tillfälle.
Josefs klockan två it is! Har fixat nummer till Villas kansli för friplåtar också.