Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

kvalresa 26 februari

Det är 50 % risk att vi åker på en långresa till Trollhättan, Nässjö eller kanske Jönköping i kvalpremiären. Finns det några som är villiga att planera in en ledig eftermiddag för att köra nedåt landet i så fall?
Hoppas desperat på Falun eller Tellus.... Har kurs till halv 5
När får man reda på vilka lag vi möter och när?
På lördag kl 1645 sänder Katrineholmkuriren lottningen live har jag läst på kvittret
Då verkar det stå klart att vi antingen åker till Katrineholm eller Trollhättan på torsdag.

Till Katrineholm förutsätter jag att vi får ihop till en hyggligt stor klack. Men jag hoppas verkligen att vi blir några som kommer iväg om det blir Trollhättan också. Det är en match på liv och död - nästan - så jag hoppas verkligen Västra kan vara representerade.
Brukarn skrev...
Då verkar det stå klart att vi antingen åker till Katrineholm eller Trollhättan på torsdag.

Till Katrineholm förutsätter jag att vi får ihop till en hyggligt stor klack. Men jag hoppas verkligen att vi blir några som kommer iväg om det blir Trollhättan också. Det är en match på liv och död - nästan - så jag hoppas verkligen Västra kan vara representerade.

Helt klart jobbigast om vi får Gripen i vår kvalgrupp men det räcker ju att komma två. Ljusdal kommer också att få det svårt mot Gripen. Katrineholm är, på pappret, en lättare motståndare men får definitivt inte underskattas. Vi hade ju problem med Nässjö förra kvalet så...Usch, börjar få ångest.
Till Katrineholm ska jag försöka hänga med i alla fall.
Värmbol är givet
Nu är det klart att det blir Falun på torsdag 26/2 klockan 19.00. Matchen spelas i Karlsbyheden pga Skid VM. Jag börjar nu söka efter SJ-biljett.
Går ej att åka kollektivt. Jag kör en minibuss. Se ny tråd