Joint
· 2015-02-22 15:49
· 2964 visningar
Nu måste vi revanschera oss genom att, till att börja med, spöa BP. Och hoppas på lite flyt. IFE kan gå på en nit och vi kan få proppen ur. Kolla bara hur det slutade för två år sedan.
Jag har dock ett dilemma: Jag vill se denna match OCH andra halvlek mot Gripen. Är det någon som tar bilen tur och retur Grimsta-Studan?
#1 ·
TT
· 2015-02-24 17:54
Jag har samma tanke. Vem vill köra oss?
#2 ·
Joint
· 2015-02-24 19:18
Kom igen nu. Det är inte helt jävla omöjligt att AFCU spöar IFE. Är de lika omotiverade som mot oss så vettefan. Vi måste höja oss och det kan vi, vill jag tro. BP-IKS 0-3, IFE-AFCU 0-1 och en riktigt rysare väntar i sista gruppspelsmatchen. Ge inte upp!
Har inte gett upp alls o hade varit kul att åka på. Men bandyn spelar säsongens viktigaste match samtidigt.
#4 ·
Joint
· 2015-02-25 10:08
Ja, om jag kan åka bil med någon så hinner jag upplösningen av bandymatchen. Däremot hinner man inte om man åker räls.
#5 ·
Henke
· 2015-02-26 17:38
Jag är också sugen på Grimsta men har tyvärr ingen bil. Tar mig nog dit i vilket fall som helst, hur lång tid skulle det ta att cykla i värsta fall?
Blir det något socialt umgänge före matchen för de från Västra som åker dit? Om någon åker dit öht.
#7 ·
RRR
· 2015-02-27 06:40
Lite krock med allt annat känns det som
Umgänge vet jag inte, men jag ska dit i alla fall.
Finns det chans att få henka i bil?
#11 ·
Joint
· 2015-02-27 23:08
Ingen NBT, ingen CG. Vafan..
Ses på Grimsta i morgon! Dags för revansch.
Nån bil med plats över till lilla mig?
#13 ·
Lemon
· 2015-02-28 15:02
Kinhsley blir kul att följa i år. Bra match och snyggt att ge bollen till Ahonen i dubbelfriläget.
Och en bra vänsterfot har den där kingen också.Vänsterytter framöver?
Kingsley är definitivt det stora utropstecknet så är långt! Kul att Ahonen fick näta också.
#16 ·
Joint
· 2015-03-01 09:31
Ja, kul även för Moses. Men förarbetet till Moses var ju faktiskt Frejs förtjänst och 3-1 var Kingsleys mål. OP tycker jag påmint lite om fjolårs-Pat, vilket förvånar en del. Bättre i går, men inte helt hundra. Berg startade i gång och var fan jävligt viktig med sin rutin, och fixade bland annat frisparken som Silva förvaltade så fint. Bra för målskillnaden med extramålet i slutet, nu håller vi alla jävla tummar vi har på att AFC återigen tar en 1-0-viktoria!