Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Örebro-Sirius 28/3

Jag har precis skaffat bil och tänkte åka med den till Örebro för att kolla på träningsmatch. Det är planerat till nån gång på lördag 28 mars. Jag har tre, kanske fyra platser.
Jag åker gärna med om det blir av. Avspark är 13.00 enligt ÖSK:s hemsida.
Jag är också på! Var ju där förra året.

1. Bigbadda
2. Anders RJ
3. Joint
Göld.
Finns plats kvar i min bil om man vill åka till Örebro.
Hänkarå!
Jag tänkte mig ett bidrag till soppa på 50 kr per skalle. Svårt att åka billigare till Örebro tur och retur.
Kom igen, road trip till Örebro!

Skäl att åka med:

1. Sirius möter det ena finallaget i svenska cupen.
2. Kanske första matchen för Ante E (kanske!).
3. Örebro ligger mitt gnällbältet. Och om vi inte hör tillräckligt med gnäll i Örebro, då kan vi alltid fråga Joint om Sirius BK:s säsong.
4. Min svärfar kommer ifrån Örebro.

What's not to love?
Avgång kl 10.30, Fyris torg. Antal lediga platser i bilen: 2 (om man klämmer ihop sig lite i baksätet). Bidrag till Bigbaddass bilfond: 50 kr.

Man får gärna ta med sig CD-skivor, så länge det inte är synthpop, dansband eller Garry Nilsson.
Nya skador...

"
Andreas Andersson – Gustav Thörn, Carl Nyström, Oscar Pehrsson, Erik Figueroa – Nicklas Maripuu, Kim Skoglund – Johan Andersson, Christer Gustafsson, Stefan Silva – Moses Ogbu.

Avbytare: Lukas Jonsson, Jonatan Berg, Jonathan Lundbäck, Ante Eriksson, Kingsley Sarfo.

Skadelistan: Karl Larson, Daniel Ahonen, Ante Björkebaum, Ian Sirelius, Frej Ersa Engberg, Niklas Busch Thor, Patrick Hopkins"

1. Bigbadda
2. Anders RJ
3. Joint
4. Love

Nya skador...

"
Andreas Andersson – Gustav Thörn, Carl Nyström, Oscar Pehrsson, Erik Figueroa – Nicklas Maripuu, Kim Skoglund – Johan Andersson, Christer Gustafsson, Stefan Silva – Moses Ogbu.

Avbytare: Lukas Jonsson, Jonatan Berg, Jonathan Lundbäck, Ante Eriksson, Kingsley Sarfo.

Skadelistan: Karl Larson, Daniel Ahonen, Ante Björkebaum, Ian Sirelius, Frej Ersa Engberg, Niklas Busch Thor, Patrick Hopkins"

Det är inte rimligt med alla dessa skador. Ante E är åtminstone på bänken.
50 kr i entré enligt ÖSKs hemsida.
Direktrapport här:
http://direkt.na.se/sporten/matchrapport/118444805
1-0 till dom goda efter första halvlek
Kul med vinst men nog ser det fasligt svajigt ut bakåt. Ett under att ÖSK inte fick in nån av sina chanser.
http://na.se/sporten/fotboll/inspark/1.2905984-na-tv-osk-mallost-i-genrepet
fin han är , nordahl. skön nolla för adde!
Adde var kung. Bra snack, bra i luften, agerade libero vid ett antal tillfällen, m.m. En av hans bästa matcher.
Japp. Och trots mycket mindre spelinnehav i andra halvlek så stod ändå Moses, Kingsley och Silva för varsin bra chans efter individuella prestationer. Det var även kul att se Ante!
när kommer den riktiga ante tillbaka?

Nya skador...

"

Det är inte rimligt med alla dessa skador. Ante E är åtminstone på bänken.