Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Fallet Hoch

Hochen är utan tvekan en av de Listigaste spelarna som har varit Blåsvart under de senaste 30 åren. Han är ibland helt magisk på små ytor.

Hur skall vi bli av med alla "ibland" som smyger sig in i beskrivningar av Hochen?

Hochen tycker jag egentligen är bättre nu än i våras. Han deltar betydligt mer i spelet och han jobbar tillbaka på ett väldigt bra sätt.

MEN

han gör inga mål och han gör helt huvudlösa indianare fortfarande.

Jag tror att Hochen vill spela på den här nivån. han vet att kravbilden är liiite lägre här än i säg Gnaget och han gillar att spela strandfotboll mot stela försvarare. Hochen är Hochen och han kommer aldrig att jobba bort de där "iblanden" som Farbror pratar om. Men man kan fan begära att han ska sluta assistera till baklängesmål. Målskyttet tror jag kommer igång igen. Det är ju inga mil borta direkt.
Bara så vi inte glömmer bort vad vi pratar om, killen kan när han vill och jag tror inte det är formen det är fel på, snarare bristen på smörpass:

http://www.youtube.com/watch?v=bKfSGcpHIVM

Jag hade glömt stackars Eskil, aj..
Tack för länken! Fotbollspoesi.

Det är så vi vill se honom. Hungrig

Nu verkar ha ta på sig matchstället med en ganska ensidig inställning, typ: Idag skall jag klacka lite grann.

Mot ESK försökte Hochen utan direkt framgång väggklacka bollen otaliga gånger. Den självgode Läktarexperten tror att det skulle bli brutalt mycket effektivare om man hade glöden att ta några extra steg och positionera sig för en mer ordnad passning.

Firma Ante & Hoch borde hinna med ytterligare minst 10 mål i denna serie med hjälp av basalt väggspel och djupledsryck.