Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Västra Syds sommarkollo - 27-28/6

Västra Sidans sydliga fraktion bjuder samtliga blåsvarta till en magisk helg i den smutsiga södern. Välkomna den 27-28:e juni!

Schema:

Lördag: Ängelholm - IK Sirius Herr, Ängelholms IP, Klockan 16.00.

Söndag: LB07 - IK Sirius Dam, Limhamns IP, Klockan 16.00.

--

För hemfärd på söndagen rekommenderas SJ snabbtåg som avgår från Malmö C kl 19.14. Kostar drygt 300 kronor i dagsläget. Alternativt flyget från Sturup som avgår 21.35.
Så allt fixat åker ner 26/6 17:11 från uppsala framme 22:44 bor två nätter på Grand Hotell garden. Sen hem 19:14 på söndagen 28/5. Tåg kosta totalt 760:- och Hotell 1200 :-. så totalt 2000 ska bli så jävla guld! Har jag bokat!
Så jävla bra initiativ!

Åker från Stockholm 08:13 (från Uppsala 07:11). och är framme i Malmö 12:44 och hem på söndagen igen 19:14
Jag kommer i alla fall kunna delta i lördagens aktiviteter - jag är i Köpenhamn till fredag och kan stanna en dag extra. Ni "Malmöiter" tar väl Öresundståget dit, så när tiden närmar sig kan ni väl skriva vilket tåg som gäller, de går ju hela vägen från Köpenhamn.

Söndag är mera osäker för min del, vi får se.
åh vad detta låter kul, kan man passa på att ta vägen förbi höganäs, den enda större (nåja) ort i detta land där jag inte varit
Nu har jag bokat biljetter o boende
Jag och Hornby har bokat tåg (07:11 från Uppsala) och boende nu!
Fan vad kul att vi blir så många.

"Kollot närmar sig med stormsteg!!

Lite info:

Vi som åker till Ängelholm från Malmö C på lördagen tar tåget 12.08! Tåget tar en dryg timme.

På söndagen börjar hänget i Limhamn, som alltså är en pittoresk förstad till Malmö, runt kl 13. Dit rekommenderas stadsbuss nr 4 från Gustav Adolfs torg med avstigning vid Limhamn centrum.
Vid fint väder fixar Stahre grill på beachen, annars intar vi någon av de lokala vattenhålen.

Väl mött!"
När det gäller Västra väst så kommer minst jag på minst herrmatchen. Ska höra med de andra vad de vill.
Blir ett ordentligt gäng!
PÄPP