Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Resa till Jönköping 2 juni

Har en känsla av att det här blir en tuff nöt för vår ambition att ha en klack på varje match. Jag ska dit i vilket fall, men det skulle vara jätteroligt att få sällskap. Det finns fortfarande hyfsat billiga tågbiljetter dit, och det går att åka hem efter matchen med nattåg/nattbuss.
Minst jag kommer från Västra Väst!
Macke Majs - återigen räddaren i nöden!
Bibelbältet är najs, jag ska dit i år igen. Värnamo några dagar senare känns desto tuffare. Var lite sugen på Smålandstripp ett tag och gå på bägge matcherna. Får se om det blir av.
Värnamo kommer jag nog att få problem med men vore kul med en handfull rättrogna på bibelbältesmatcherna.
Jag tror att Västra Syd ska till värnamo. Och Västra Väst täcker upp i Jönköping. Föredömligt sektionssamarbete!
Vi ska till Värnamo ja. Denna får vi se, kanske åker om jag kommer över sista minuten-biljetter
Jag och Jacob tänkte åka på denna match. Buss/tåg dock rätt dyrt.
Ingen som är sugen på att köra bil/minibuss?? Vi saknar tyvärr körkort
Brukarn, blir det någon öl innan matchen och i så fall var? Jag är i stan vid tre redan.
Jag har tyvärr inte bokat något – än ... Det råkar inte rulla något fordon?
Jepp, absolut öl från halv fem typ. Försökte göra lite research efter bra hak och hittade:

Sam's - billigt, men öppnar först vid fem.
velvet lounge - rätt billig AW, käk + dryck för hundra.
bagpipes - verkar vara den bästa puben.
Joint: 2 * rommel åker ned nettbuss, bara 159 spänn från Stockholm. Nattåg hem för 380 tror jag det ligger på.
Någon åsikt om ställe? Jag röstar på velvet lounge tror jag. Billig mat är en tung faktor.
Jag kunde inte hålla mig, så jag sitter på bussen nu. Nattbuss hem sedan.

Det lutar åt fattigmanspregame för egen del. Dvs. svepa några öl utomhus. Men äta bör man ...

Ses!
Tusen Och En Natt eller Sir Simons har billig öl också, hälsar min jönköpingskänning. Jag drar nog och käkar någonstans när jag anländer (relativt snart), sedan får vi se ...
Velvet Lounge blir perfa! Halv fem?
Halv fem blir det.

Joint: bra åkt!
Kom till 1000 & 1 Natt! Grymt ställe.
Funkar för mig. Macke Majs?
Ok, möter upp macke majs på velvet så får vi se sen!
Funtat på att byta nummer killar? ;)
Länge leve forumet. ;)
Länge leve forumet!
Instämmer. Denna tråd förgyllde en annars ovanligt grå eftermiddag. Värmning engagerar!
Telefoner är läskigt personliga. Jag integrerar med västra på en dator- eller en ölslängds avstånd.