tänkte lägga upp en blänkare på officiella om buss med västra till kvalet. kan ni få upp något på förstasidan om det?
Bussresor
Det gör jag så fort datum är spikat, och när jag pratat ihop mig med Einar.
Ja, hur blir det med buss? Är klubben involverad och vad har sagts i så fall?
Jadå, vi fixar en egen buss, men vi samarbetar med Einar så att vi slipper åka med två halvfulla bussar. Info kommer snart upp. Se till att anmäla er SNARAST, så att vi vet att vi kan täcka kostnaderna. Jag har via mejl fått in anmälningar från ThomasD, OG, Hornby + son, Anders samt Tysken.
Anmäler mig
Anmäler mig själv björn egget o amin.
Jag anmäler mig!!
Du tar de som har anmält sig till Mikko också? För det har nämligen jag gjort.
Hela styrelsen är anmäld. Sam också.
Kniv-Jonas: Det där var 4 pers eller?
Kniv-Jonas: Det där var 4 pers eller?
Jag vill åka också. Egentligen bara aktuellt med hemresa vid vinst men pröjsar självklart för hela resan oavsätt resultat.
Hockey-Rikard och Aylin skall också med på lördag
Brukarn sa Kniv-Jonas: Det där var 4 pers eller?
Nej en för lite vi e 5 pers nu.
Nej en för lite vi e 5 pers nu.
Om allt klaffar så kommer jag, Jessica och Molly åka med till Väsby
Hockey-Rikard och Aylin meddelar att de tyvärr inte följer med på lördag
Jag vill anmäla mig till bussresan.. räcker det att meddela det här eller ska man kontakta någon mer direkt?
/A
/A
Anna W: Eftersom jag inte har koll på vem du är så ser jag gärna att du mejlar en anmälan till vastrasidan@uppsala.com med telefonnummer.
Hur står det till med bussresandet?
Det står bara bra till, alla som skrivit i den här tråden är anmälda. 25 hittills, men vi fyller väl upp bussen ikväll?
Sofia vill oxå med på lördag
Nu är vi 43 anmälda, 7 platser kvar. Skynda om ni vill med!
Visst är jag anmäld?? Minnet är svagt....
Jepp. För enkelhetens skull, här är alla jag skrivit upp:
Mikko, Fru Mikko, Fluffsingen, Brukarn, Sam, Jessica, Tobbe, Terror-Lisa, Lars, ThomasD, OG, Anders Carling, Peter O Victor Tullgren, Tysken, Kniv-Jonas, Kniv-Björn, Egget, + fyra till av Kniv-Jonas polare, Farbror, Granat, Anna W, Erlingmark, Jon Wass, Engla Bertolino, Peter Lindgren, Victor, Björn W, Erik W, Hanna L, Jons kompis, Westberg, Olanders * 2, Alexis, Jonas Ö, Joel, (?), Johan Linder, Martina Lundh, Johanna Herbst, Nils Håkansson
Mikko, Fru Mikko, Fluffsingen, Brukarn, Sam, Jessica, Tobbe, Terror-Lisa, Lars, ThomasD, OG, Anders Carling, Peter O Victor Tullgren, Tysken, Kniv-Jonas, Kniv-Björn, Egget, + fyra till av Kniv-Jonas polare, Farbror, Granat, Anna W, Erlingmark, Jon Wass, Engla Bertolino, Peter Lindgren, Victor, Björn W, Erik W, Hanna L, Jons kompis, Westberg, Olanders * 2, Alexis, Jonas Ö, Joel, (?), Johan Linder, Martina Lundh, Johanna Herbst, Nils Håkansson
Skulle inte Jensa och resten av "småpunkarna" med?
Räkna med en plats till för behövende. Jag åker till och från Stockholm som det ser ut nu.
Jag skulle väldigt gärna vilja ha hjälp imorgon med att ta hand om våra flaggor. Är det någon som har en bil tillgänglig vid 5-6-tiden på kvällen?
Och är tillgänglig själv ska jag tillägga, själv har jag inget körkort.
Och är tillgänglig själv ska jag tillägga, själv har jag inget körkort.
Jag har bil och borde kunna vara tillgänglig runt 19.
19 är kanske i senaste laget. Ingen som kan hjälpa till lite tidigare? Kan också fungera om någon kan köra en tur vid lunchtid.
Bara två platser kvar i bussen nu! Det går dock bra att fortsätta anmäla sig, vi samarbetar med klubben som också kör en buss.
Kan man få bussen att stanna till invid motorvägen eller Statoilmacken i de södra förorterna (läs Knivsta-Alsike) för oss i förskingringen?
Känns lite b att behöva ta sig in till Uppsala för att sedan passera hemmet igen.
Känns lite b att behöva ta sig in till Uppsala för att sedan passera hemmet igen.
De som anmält sig sedan senast är: Andreas Å, Dick Lange, Erik H, Sahlinas och Axel F. Erlingmark har fallit ifrån, två platser kvar!
Jag vill fortfarande helst ha hjälp med flaggorna ikväll vid 5-6-tiden, annars kanske det inte blir några flaggor.
Fick du med mig nu?
Japp
Kan tyvärr inte bistå med flaggorna ikväll :(
Jag vill fortfarande helst ha hjälp med flaggorna ikväll vid 5-6-tiden, annars kanske det inte blir några flaggor.
Vad är det du behöver hjälp med?
En bil och en chaufför.
Vart ska flaggorna köras?
De finns ute vid Diöshallen, och vi kör hem dem till mig på Rackarberget (eller hem till någon annan som bor närmare stan)
Okej. Jag kunde inte låna bilen här heller..
Men finns det ingen som kan fixa det?
Men finns det ingen som kan fixa det?
Vi kommer att behöva ca 4-5 matchvärdar till matchen imorgon. Man får en fin jacka att ha på sig!
Frivilliga? Anmäl er till mig här på forumet eller till min mail tobiasvidlund@vastrasidan.se
Har vi inga förrän bussen börjar rulla imorgon så får vi ta det då.
Frivilliga? Anmäl er till mig här på forumet eller till min mail tobiasvidlund@vastrasidan.se
Har vi inga förrän bussen börjar rulla imorgon så får vi ta det då.
FInns det ingen i Västerås vi kan ringa...
Det fixade sig. F.ö bara en plats kvar i bussen nu. Vem tar den?
Erlingmark// He he. Västeråsproffsen. Odödligt!
Jag tar ditt inlägg som att du är intresserad av att bära "jackan" ;-)
Jag tar ditt inlägg som att du är intresserad av att bära "jackan" ;-)
En och annan Västeråsare kanske man kan få med....
Sirius HEJ!
Sirius HEJ!
Om det fortfarande finns en plats i bussen tar jag den. Var kan man köpa Siriusgrejer i Uppsala nuförtiden, fiskebutiken på svartbäcksgatan som sålde förr har ju lagt ner verksamheten..?
Markus//Ingenstans vad jag vet förutom på kansliet kanske. Västra-grejer kan man köpa på bussen imorgon. Se till att skaffa grejerna, ni som inte ännu inte gjort det. Annars får ni vara matchvärdar ;-)
Blir det rent av lite försäljning innan avresan??
man ska kunna köpa grejer på cykel- och skidstället på svartbäcksgatan. det är väl öppet i morron också.
Du får platsen Markus! Finns det flera som vill åka så ordnar även Lasse S buss, och han har runt 30 platser kvar. För den bussen kommer man till Svenssons Taverna innan 14.30. Vill någon åka med den bussen, skriv här eller mejla vastrasidan@uppsala.com
va på cykel och skidstället härom dagen och dom säljer tyvär inga siriusprylar längre
Tack, Brukarn. Utmärkt.
synd, trodde dom fortfarande körde det.
är man desperat sugen på siriusprylar inför resan så ring kansliet under lördagen, med lite flyt finns det någon där som kan hjälpa till: 018-140900 (kansliet generellt), 140904 (fotbollssektionen)
är man desperat sugen på siriusprylar inför resan så ring kansliet under lördagen, med lite flyt finns det någon där som kan hjälpa till: 018-140900 (kansliet generellt), 140904 (fotbollssektionen)
Jag har svårt att bestämma mig för vilken tröja jag skall bära.
Kjelledines gamla
Jocke Mattssons gamla
Gamla replica-tröjan
Västra Sidan t-shirt nr 1
Västra Sidan t-shirt nr 2
Linkans gamla bandymålis-tröja
Kyllers gamla bandytröja
Nån som kan hjälpa mig
Kjelledines gamla
Jocke Mattssons gamla
Gamla replica-tröjan
Västra Sidan t-shirt nr 1
Västra Sidan t-shirt nr 2
Linkans gamla bandymålis-tröja
Kyllers gamla bandytröja
Nån som kan hjälpa mig
Om någon har en extra halsduk, så ta gärna med...
Det här känns onekligen som en Kjelledine-dag.
Btw, oavsett resultat idag så inleds i och med dagens match förberedelserna för den klassiska supportermatchen. Magnus och Mattias börjar sina nya jobb på onsdag, men laget lär träna november ut.
Västra sidan verkar i dagsläget ha gjort klart med en spelare med 119 allsvenska matcher samt en landslagsuttagning i bagaget...
Btw, oavsett resultat idag så inleds i och med dagens match förberedelserna för den klassiska supportermatchen. Magnus och Mattias börjar sina nya jobb på onsdag, men laget lär träna november ut.
Västra sidan verkar i dagsläget ha gjort klart med en spelare med 119 allsvenska matcher samt en landslagsuttagning i bagaget...
fan också!!! jävla otur!!! bolluslingen vill inte in!!!
Kullinger! YES!!! KOM IGEN, SIRIUS!
Stod brevid Kjelledine på läktaren idag, han skrek som en galning och var imponerad över att jag bar hans gamla tröja. Kändes stort.
Ska bli kul att åka till Norrköping, Örgryte, Åtvidaberg, Mjällby, Jönköping och se alla gamla klassiska arenor.
SUPERETTAN; HÄR KOMMER SIRIUS!
Ska bli kul att åka till Norrköping, Örgryte, Åtvidaberg, Mjällby, Jönköping och se alla gamla klassiska arenor.
SUPERETTAN; HÄR KOMMER SIRIUS!
jag ska nog dö nu, fan va lycklig jag är....
bästa bussresan nånsin var den hemmåt :P
bästa bussresan nånsin var den hemmåt :P
Minibuss eller liknande till tillberga någon??
Nja, finns det intresse? Det var tunnsått på Studan i fredags.
Jag kör en liten vit bil till Tillberga om nån vill med på onsdag
Jag kör en liten vit bil till Tillberga om nån vill med på onsdag
Japp jag vill åka mäd
Intresse finns, jag är intresserad av att åka på de flesta bortamatcherna
Jag är också intresserad av nån typ av resa.
Jag vill också till Tillberga. Minibussläge?
Hyr en minibuss då.... :-)
Jag kan lyssna med hyrfirma imorgon
Se då till att den blir full!
RRR
Brukarn
Kniv-Jonas
Katten Jansson
ThomasD
Jag kan lyssna med hyrfirma imorgon
Se då till att den blir full!
RRR
Brukarn