Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Brommapojkarna - Sirius måndag 27 juli kl 19.30

BP har värvat Grubjesic som gjorde en del mål i Syrianska förra året och de kommer från ett meriterande kryss borta mot Varberg. Startar vi åter med "världens offensivaste mittfält", eller blir det Maripuu och/eller Skoglund som får chansen?

Oj, det känns som en klassvärvning. Han var väldigt vass i SFC. Å andra sidan har de blivit av med Gefle-inlånade Bellander, men han gjorde ju ett superklantigt självmål senast så tja, tycker han haussats upp av UNT.

Jag efterlyser balans på mittfältet. Moe har gjort det bra i sin defensivt släpande roll, men när han som senast klev upp ett jack i fältet så blev han helt vilsen. Behåll den nya rollen matchen ut, tycker jag. Kingen får gärna lite mer speltid i min värld också. Hoppas förresten att Figge är back in business.
Är det nån värmning nånstans innan match?

Är det nån värmning nånstans innan match?

Brukarn tipsade om Baron i Vällingby Centrum.
Har ju bott i Vällingby i tre år, och Baron är det enda stället i trakten med någon sorts charm. Kul ägare, hyfsat billig bärs, precis vid busstorget i Vällingby C. Kan tyvärr inte komma själv.
Mutumba till BP? Wtf!
Bra värvning. Även bra att han inte spelar mot oss.
Fasiken, känns nervigt inför i morgon. Tror på en härlig höst, generellt, men BP borta känns jobbigt. Sjung hem de här poängen, ni som åker!
Känns lite nervöst. Hoppas på snabbt mål sedan kan det nog lossna. BP lär försöka med nollnoll
Är det någon som ska till Baron?
Jag ska försöka ta mig till Baron. Bara det inte skiter sig på jobbet.
Jag ska eventuellt till baron också.
Edit: jag ska till Baronen.
Nu är vi här. Välkomna.
På väg till Baron.
Tyvärr som väntat :-(
Så jävla inte ok
Fantasilöst, långsamt och odistinkt. Nä, ingen bra match alls, det räcker inte att äga boll, man måste göra nåt med den också. Och sen Persson och Nyström avstängda mot Syrianska. Det är sällan man får va Siriusglad nån längre stund.
Uddlöst var ordet sa bull. Så nära men ändå så långt bort. Fan.
Nu sex tämligen usla halvlekar i rad, så här kan det inte fortsätta...
Andra halvlek idag var ändå ganska vass tycker jag. Ganska alltså.
Tar med mig Figges målchans från sidan som positivt minne. Irriterar mig på att ingen av domarna såg att Adde lyckades rensa bollen till eget inkast i situationen strax före BP's mål. Hade vi fått inkastet hade situationen kanske sett annorlunda ut.
PS. Förbjud konstgräs!