Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Bortaresor

Resa Gripen - Sirius Onsdag 11/11

90 dagar före biljetter till Trollhättan och Gripen-Sirius onsdag 11/11 är nu släppta av SJ
Jag har köpt biljetter på följande sätt:
11/11 Uppsala-Trollhättan 10.11-15.52 Vagn 4 plats 68 (vid bord) på Sthlm-Gbg. Pris 195:-
11/11 Trollhättan-Göteborg 21.22-22.00 SJ Pris 57:-
12/11 Tåg som avgår 10.30, 11.30, 12,30 och 13.30 kostar samtliga 197:- (Jag åker hem 15.30. Det finns bara med på hemsidan om man bokar Trollhättan-Göteborg 12/11 och samtidigt löser 57-kronorsbiljetten den 11/11 vilket inte blir dyrare)
Totalpris 449:-
Kul om fler vill hänga på
Kan bli svårt med ledighet men ska absolut kolla på det
Bil?
Om det finns bil kan jag eventuellt vara med och köra
Blir det bil kan nog jag få ledigt dom timmarna som behövs.
De gånger jag åkt bil till Vänersborg mitt i veckan har vi åkt halv ett och varit hemma ca tolv timmar senare. Trollhättan är det väl nån mil kortare till också
Nä lite längre till Trollhättan
Nä längre till Trollhättan...ca en km
Nu har jag bokat tåg till Trollhättan. Kan behöva lida lite ifall kvalet skulle råka gå bra.
nä funkar inte... fan
Har letat runt efter pubar i Trollhättan ett tag utan att hitta något som sticker ut. Backstage öppnar tyvärr inte förrän kl 7. Tycker att [link=www.restaurangnewplace.se]New Place[/link] och [link=www.buddys.se]Buddys[/link] kanske verkar mest lovande.

Annars kan vi reka på plats och skriva imorgon om vi hittar något.
OK Buddys låter irländskt. Alltid trevligt. Vi hörs i morgon.
Buddys är faktiskt mexikanskt. Trollhättan bjuder på överraskningar!

Jag har rekat och tycker nog New Place verkar bäst. Iaf om man som jag gillar det lite sunkigt stuket. Dessutom har det öppet redan vid fyra. Men hittar ni något annat som verkar bra så ta det och hör av er. Jag ansluter 16.45.