Nästa bortamatch, 9 september. Jag o Kniv-Jonas tar tåget. Någon mer som ska dit? Sluter Skåne- eller Göteborgssektionen upp?
Öster borta
Jag och tjejen kommer i ala fall upp från malmö, ska ta och ringa till erik också för att se om han har möjlihghet.
det blir ingen bussresa dit eller?
Nja, det är 52 mil till Växjö. Det blir nog lite väl dyrt och långt.
Värendsvallen är nog Sveriges fulaste arena i hård konkurrens med Falkenbergs IP och Malmö Stadion. Öster borta är bökigt, det är 52 mil till Växjö. Större delen av vägen kantas av stormfälld skog och möbelsnickerier. Kort sagt, det suger att åka till Växjö och titta på fotboll. Självklart skulle jag alltså åka dit nästa söndag om det bara inte vore för att jag inte kan lämna hemmet under de cirka 14 timmar som krävs.
Självklart skulle jag alltså åka dit nästa söndag om det bara inte vore för att jag inte kan lämna hemmet under de cirka 14 timmar som krävs.
Läge för husvagn?
Maffigt! Husvagnskaravan i blåsvart....
Jerry: Vi får fixa en dejt innan matchen, om ni hinner upp lite tidigare?
Ingen mer som ska ta en söndagsutflykt ner till Smålandsskogarna?
Ingen mer som ska ta en söndagsutflykt ner till Smålandsskogarna?
Vilka tågtider är det som gäller?
Vi åker tidigt, 7.09 tror jag det var. Hemtåget går 19.07. Med SJ's sinnessjuka prispolitik är tyvärr tåget inget alternativ om man inte råkar vara miljonär. Växjö t.o.r på söndag är nu uppe i 1800 kr (!). Då får man iofs 1:a klass och gratis kaffe på hemresan.
Fy djävlar!!!!