Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Bortaresor

Kalix borta fredag 12 februari

Jag och knivJonas är pepp och vill starta hetsen. Det var mest det!

Nån mer som kanske är sugen?
Japp!
Bra hetsat!
Hade dessutom som bonus tänkt gå och se Karlsborg-Selånger på Bruksvallens naturis på lördagen. Bonda lite med Bruksarna.
Jag är på
Också sugen
Kommer åka!

Kommer åka!

Kan vi äta riktig kinamat då?

[quote1445957281=kniv-jonas]
Kommer åka!

Kan vi äta riktig kinamat då?
[/quote1445978589]

Haha ja!
Bäverhojt?
Om det är någon som är intresserad av att kolla in Karlsborg-Selånger på naturis på lördagen så kan jag meddela att det funkar med hemresa efteråt. Matchen börjar 15 i Karlsborg, sedan kan man ta bussen 17.50 från Karlsborg och hinna med nattåget ifrån Luleå.

Om det är någon som är intresserad av att kolla in Karlsborg-Selånger på naturis på lördagen så kan jag meddela att det funkar med hemresa efteråt. Matchen börjar 15 i Karlsborg, sedan kan man ta bussen 17.50 från Karlsborg och hinna med nattåget ifrån Luleå.

Det där lät ju klart intressant.
Låter härligt, eller hur!

Hoppas på att RRR, Macke Majs och Stellan hakar på också.
Nu är min ledighet beviljad dax att kolla hur vi ska åka. Tåg hem e ju givet nu, flyg eller tåg upp?
Finns sjukt billiga flyg just nu på fredagen. 242 kr med Norwegian kl 8.30. Jag åker dock eventuellt upp någon dag tidigare för att träffa släkt.
ska kolla på torsdag om jag kan vara ledig...
det ser mörkt ut fan
Låter kul. Är på Cuba just nu och svårt med internet. Vi kan ju snacka vidare på Gluggarna på onsdag
Nu har jag bokat. Flyger upp 08.30 på fredag. Tar nattåget hem (21.08) på lördagen. Underställ på!

Nu har jag bokat. Flyger upp 08.30 på fredag. Tar nattåget hem (21.08) på lördagen. Underställ på!

satan då kanske man ska ta tag i det. Jag vill ju avakta pga kval
Du kan ju inte avvakta längre. Inget mer kommer att bli klart innan vi åker upp till Kalix.

Fast jag tror att det är goda chanser att vi slipper kvala mot Kalix. Åtminstone om vi förlorar där uppe...
Kommer inte åka tyvärr
Då har jag och hurst bokat. Flyger upp 14:10 på fredagen, och hem 12 på lördag.
Kul med Hurst som en dark horse! Blir en bra resa det här. Får se om Haze, Swintos och Anders CA hakar på också?