Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Bortaresor

Edsbyn-Sirius tis 1/12

Vill gärna åka, men går inte komma hem efteråt med tåget. Någon som vill köra bil kanske?
Vi kan ju se till att det finns underlag för bil/minibuss iaf.

1. Brukarn
2. Joint
1. Brukarn
2. Joint
3. Hawkeye
1. Brukarn
2. Joint
3. Hawkeye
4. Anders CA
1. Brukarn
2. Joint
3. Hawkeye
4. Anders CA
5. kniven

Hoppas hinna
Byn - Sirius är väl inte förrän 10/2 2016 eller har jag missat nåt?
Den är flyttad till 1/!2. Sirius hemsida verkar inte ha snappat upp det.
Då kan vi fylla en bil, men är det någon som har en bil? Och som kan köra den?

Eller hyra minibuss om vi blir 3-4 till?
Där hänger det på Anders, övriga på listan saknar behörighet. :-P
Jag kan köra men har ej tillgång till bil den kvällen. Hoppas på 4 till och minibuss eller annan bil eller så får vi i värsta fall ställa in
Kom igen och skaka fram en bil nu!

Fanns väl ett par intresserade som skulle kunna ha fordon. Swintos eller Rommel kanske.
Vi kan ju hyra en bil också
Om vi är garanterat 5 kan jag boka på OK
Eniro säger 3 timmar. Senast 15.30 måste vi i så fall åka
hmm måste kolla då e på kurs i gävle den dagen och den slutar 17 tänkte hoppa på längs vägen. Måste kolla om jag kan sluta lite tidigare.
Det borde funka att plocka upp Kniv-Jonas i Gävle kl 17. 1h 37 min Gävle-Edsbyn säger google maps, så det finns lite marginal.
Det funkar nog att plocka upp Jonas 17.00. Om du kan sluta tidigare är det bra. man vet ju inte hur väglaget är. ju mer marginal desto bättre.
1. Brukarn
2. Joint
3.
4. Anders CA
5. kniven

Tyvärr fått förhinder så måste hoppa av.
Har nu bokat en femsitsig bil. Vore bra om vi kan fylla bilen. kan ngn ersätta Hawkeye? Beräknad kostna med fyra är 300:-. 250:- med fem
Ta den sista platsen då? Det var väl ett gäng intresserade i fredags? Farsan? Swintos? Gunilla? Haze?
Jag kan tyvärr inte. Är i Nässjö på möte. Hälsa Byn
Då kör vi 15.30 i morgon från Konsert och Kongress
Nu har jag fått klartecken hoppar på i gävle och hoppar av i gävle på vägen hem.
Bra då ses vi vid Clarion
Bara tre pers på vägen upp och Gunillorna åker även de bil så det finns bilplats om någon är sugen på en sistaminuten!