Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

SAIK-Sirius 2/1 16.00

Åtta insläppta mål har inte känts så bra i de tre senaste matcherna. Idag är jag dock hyfsat nöjd om det stannar vid det.

Hoppas annars på bra snack från Farsan & co. på klackhyllan idag.
Ja, under tvåsiffrigt i baken är helt okej (usch, vad säger jag egentligen?). Tippar 9-2 till SAIK-äcklen inför 956 pers.
5-4 till blåsvart. Sopsäckarna är slut. Haller brinner ner. Alla blir glada.
Det är nu det vänder! 5-5 och det är 714 på plats!
SAIK undrar vad som gått snett och varför det är så få på läktaren. Trumman är där och förstör all stämning! Ingen vet varför!
Mycket vackert tippat av Apan!! Det gör mig så glad att jag ställer in mitt eget tips denna gång. (För det hade inte gjort någon glad....)
11-1 inför 1111 pers. Mycket Sean Banan.
Tittar på UNT's textrapport var tredje minut. Är glad varje gång det inte har hänt någonting.
Bra tippat av Hr Joint.
Grattis Joint! Lördagen räddad!
Ähh tönt. Trött på alla er som är så jävla realistiska. Skitmatch. Skittrumma. Skit.
Äh, hata Joint!!! Apan vann!!!
Haha! Fan Garry. Helt plötsligt känns du nästan sympatisk,
Föga tröst att jag satte tipset då jag inte spelade pengar på't. Svenska spels Matchen-lappar rymmer bara siffror mellan 0-9 ... :-P Överskattade dock publiksiffran något, föregående match var jag ynka 3 pers ifrån.

Nej men vad ska man annars säga om detta ... Bara bita ihop och komma igen, Blåsvart! Dags att tajta ihop det defensivt. Tror också en nyckel skulle kunna vara att få i gång kantspelet med våra i grunden duktiga halvor samt utnyttja Virres targetspel mer.
När man stod bakom sirius mål såg det lite obehagligt enkelt ut när sopsäckerna helt enkelt åkte in bollen i mål utan att behöva skjuta. Tur stt man oftast inte ser så bra.
"Jag kunde nog ha gjort det dubbla i dag, men får spara några mål, sa skyttekungen Christoffer Edlund."
Enligt Eidern i UNT lät det snarare som att han hade full utdelning.
Enligt Söderman i UNT hade vi stundtals bra bollhållning, att vi krigade och att vi inte vek ner oss ... Låter bättre än i praktiken.