Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Malmö FF - IK Sirius 2016-02-20 16:00

På Facebook-evenemanget för denna resa/match har jag lagt upp en bild om var vi ska på in på arenan, men jag lyckas inte få upp den här på forumet.

Biljetter köps i alla fall på plats på Malmö IP
En ganska skön match där vi har absolut ingenting att förlora. Hoppas att Kingsley är okey. Han och Ante E känns extremt viktiga i år.

Undvika skador och inte vråltorska med typ 7-1.
Äh, vi spöade ju Svenska mästarna Elfsborg i gruppcupen när det begav sig. Vi borde absolut kunna ge MFF en match, som ju faktiskt bara är att betrakta som topp-5 i Sverige. Större under har skett. Att di blåe får spela hemma (x3 btw…) gör ju dock saken svårare och förtar cupens status.
[link=https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/12745682_10153553450198167_9199885718985653964_n.jpg?oh=cc07f9f8f898daccd9bb0714daf16bae&oe=5723E649]Karta Malmö IP[/link]
http://www.unt.se/sport/gladjande-skadebesked-for-sirius-4113577.aspx

Ska bli kul att se startelvan.
Skönt att slippa Rosenberg. Han är riktigt ful i närkamperna.

På Facebook-evenemanget för denna resa/match har jag lagt upp en bild om var vi ska på in på arenan, men jag lyckas inte få upp den här på forumet.

Biljetter köps i alla fall på plats på Malmö IP

Slutsålt i Malmö enl Sydsvenskan, men knappast för bortasupportrar väl? Paniiik!
Luuuugn. Tidigare info gäller.
Launa. Bortasupportrar har alltid rätt till en viss andel biljetter.
Kommer det gå att köpa biljetter för mig som inte är medlem i västra?

Kommer det gå att köpa biljetter för mig som inte är medlem i västra?

Absolut, det är en bortastå. Har inget med medlemsskap att göra, precis som på Studan.

Ska bli kul att se startelvan.

Jag hoppas på följande start11: Benny - Johan, Hopkins, OP, Kujtim - Kim, CG - Alex, Ante E, Kingsley - Super-Dragan.

Eller Kalle som back och Johan A högre upp?
Tror inte Sarfo kommer att spela hela säsongen med Sirius. Dalkurd?
Tror kinkan stannar
Allsvenskan nästa, i så fall.

Bra insats – dåligt resultat.
Jag har vanligtvis svårt för så kallade hedersamma förluster, men idag känns det helt okey med en sådan.
Jag tyckte det såg fantastiskt bra ut. Inget att gnälla på alls. Stolt.

Även stolt över västra som höll igång bra och som hördes genom rutan.