Jag har bokat STF:s vandrarhem på Kasernhöjden 19
Boltic borta tisdag 8 mars
Går det någon förbindelse hemåt samma kväll?
Det ser mörkt ut att ta sig hem samma dag, iaf till Sthlm. Synd. Hade varit en kul resa.
Går som sagt tyvärrinte att ta sig hem samma dag. Jag åker tåg Uppsala-Karlstad 12.11-16.40 på tisdagen och hem karlstad-Uppsala 11.18-15.19 på onsdagen.
Det går att åka nattbuss hem. Det gör nog jag, om det inte rullar bil eller buss.
Vi vill se Västra Väst på Tingvalla! Ni har ett kvällståg tillbaka till Götet, så finns ingen anledning att missa.
Västra Väst i form av åtminstone mig kommer naturligtvis till Tingvalla om Brukarn garanterar att han håller Blues i schack. Är ju trots allt funktionella kommunikationer jämfört med Lischa.
Jag vill dit på nåt sätt.
funkar tyvärr inte för mig
Eftersom jag missat halva kvalet p.g.a influensa så måste jag bara ta mig till Karlstad. Men det vore fenomenalt om någon kan köra bil eller minibuss. Har mitt första möte med nya chefen på onsdag och känns väl inte helt bra att komma nattbussliten och alkoholstinkande.
Jag kör från solna Brukarn
Ja tack!
Åker nog dit på egen hand men pröjsar för hela resan.
Åker nog dit på egen hand men pröjsar för hela resan.
Funderar på att åka men lite jobbigt att köra 60 mil själv. Finns det någon co-driver där ute? Det tar dryga 3 tim att köra så man måste åka från Uppsala typ 15.
Jag vill åka och egget vet jag vill
Ok, då är vi tre. Plats för max två till.
Jag vill ju också.
1. Nyllet
2. Kniv-jonas
3. Egget?
4. Joint
5. Vakant
2. Kniv-jonas
3. Egget?
4. Joint
5. Vakant
Hawkeye ville ju lite längre upp i tråden.
Snack om ev. minibuss/farsanbil i fredags? Men om den inte går så tar jag femman.
1. Nyllet
2. Kniv-jonas
3. Egget?
4. Joint
5. Hawkeye
1. Nyllet
2. Kniv-jonas
3. Egget?
4. Joint
5. Hawkeye
Jag vet senast 09 imorgon om jag får ledigt.
Jag är intresserad om det blir en utökning till en minibuss.
Klart John ska med! Minibuss? Jag kan köra men en co-driver skulle hjälpa.
Verkar också finnas en bil med Hurst, Gunillorna och jag. Kan finnas en plats där, men är inte säker.
Jag vill åka men ska jobba i Sala på tisdag, så måste antingen ta mig till Västerås eller så får resan från Uppsala gå över Sala, det är 30 min extra i total restid enkel. Hem är det till Uppsala direkt för min del. Jag kan hjälpa till att köra.
Hannibal, det borde gå att ordna att hämta dig i Sala. Frågan är bara när vi ska åka från Uppsala? 15.00 borde räcka men då blir det troligtvis inget stopp mer än att tömma blåsan.
Förresten en fråga till Västra: Hur många måste vi vara för en minibuss. Eller hänger det på hur mycket vi är villiga att betala? För egen del kan jag betala en extra slant om det kniper för andra.
Förresten en fråga till Västra: Hur många måste vi vara för en minibuss. Eller hänger det på hur mycket vi är villiga att betala? För egen del kan jag betala en extra slant om det kniper för andra.
Västra sponsrar minibussresor med 500 oavsett hur många som åker. Sen är det upp till resenärerna hur mycket de vill lägga.
Tar 2:45 från Sala till Karlstad enligt Maps så vi lär väl åka senast 16 därifrån. Kanske 1545 tom. Tar en timme Uppsala - Sala. Vore guld om det gick men förstår om det blir knepigt. Kan vara co driver som sagt, det är det jag har att erbjuda :-)
Tar 2:45 från Sala till Karlstad enligt Maps så vi lär väl åka senast 16 därifrån. Kanske 1545 tom. Tar en timme Uppsala - Sala. Vore guld om det gick men förstår om det blir knepigt. Kan vara co driver som sagt, det är det jag har att erbjuda :-)
Helvete. Kom just på att jag har engagemang som jag inte kan flytta på. Måste tyvärr dra mig ur hela projektet att åka. Ursäkta dribblandet.
Okej, tråkigt Hannibal. Då ligger det till så här. Om alla som anmält intresse kan är vi förnärvarande 6 st. Då kan man hyra en 7-sitsig van och det finns plats för ytterligare en västring. Om 1-2 st. faller bort kan jag ta min bil. Är det fler än 7 st. som vill hänga på tar man en minibus för 9 pers. Vill ha besked idag så jag kan boka i tid.
Om Hurstbilen ansluter sig till minin så är vi ju fullt manskap och mer än en chaffis. Möjligt?
Sugen på att åka men kommer inte från jobbet i vettig tid.
Finns det plats över så är jag sugen på att åka!
Skitliv med alla sjuka på jobbet finns det inte en chans i helvetet att jag kan åka
Tråkig kniv-jonas. Är Egget definitivt på eller?
Egget är 100% på
Uppdaterad lista:
1. Nyllet
2. Egget
3. Joint
4. Hawkeye
5. John
6. Stellan
Minibus alltså. Fler som är intresserade? Prisskillnaden mellan 7- och 9-sitsig är inte speciellt stor så om jag beställer en 9-sitsig finns 3 platser lediga.
Angående Joints förslag att hämta upp folk i Stockholm. Väsentligt längre restid, dryga timmen, och med risk att hamna i köer. Då måste vi starta tidigare från Uppsala vilket blir svårt för mig.
1. Nyllet
2. Egget
3. Joint
4. Hawkeye
5. John
6. Stellan
Minibus alltså. Fler som är intresserade? Prisskillnaden mellan 7- och 9-sitsig är inte speciellt stor så om jag beställer en 9-sitsig finns 3 platser lediga.
Angående Joints förslag att hämta upp folk i Stockholm. Väsentligt längre restid, dryga timmen, och med risk att hamna i köer. Då måste vi starta tidigare från Uppsala vilket blir svårt för mig.
Lika bra att boka en 9-sittsare kan jag tycka.
Jg kan bidra med en hundring i spons.
Då gör jag det. Ni som beställt tidigare, någon rekommendation om uthyrningsfirma?
tror OKQ8 brukar ha renault 9-sitsare. Men det var ett tag sedan jag var med och bokade. Boka med fria mil.
1. Nyllet
2. Egget
3. Joint
4. Hawkeye
5. John
6. Stellan
7. johann
2. Egget
3. Joint
4. Hawkeye
5. John
6. Stellan
7. johann
Härligt johann! Nu har jag bokat en 9-sitsig minibuss på OKQ8, Kungsgatan 80. Fria mil. Lite drygt 1500:- och sedan tillkommer soppa. Två platser lediga!
Då säger vi UKK kl.15.00 i morgon.
1. Nyllet
2. Egget
3. Joint
4. Hawkeye
5. John
6. Stellan
7. johann
8. Kniven
Häpphäpp jag kan!!
2. Egget
3. Joint
4. Hawkeye
5. John
6. Stellan
7. johann
8. Kniven
Häpphäpp jag kan!!
1. Nyllet
2. Egget
3. Joint
4. Hawkeye
5. John
6. Stellan
7. johann
8. Kniven
9. Vakant (extrapris ;-))
Schysst resväder och bra bandyväder i Karlstad i morgon enligt Klart.se
2. Egget
3. Joint
4. Hawkeye
5. John
6. Stellan
7. johann
8. Kniven
9. Vakant (extrapris ;-))
Schysst resväder och bra bandyväder i Karlstad i morgon enligt Klart.se
Jag kommer till Karlstad redan 15:47 och kommer genast att vara tillgänglig för en öl om någon annan också är lite tidig.
Min plan var att parkera i Enköping och ansluta med med en uppsalabil där (Gunillorna). Ska alltså vara nykter. Har lovat Brukarn en körning hem till sthlm på natten. Så då får vi inte plats i minibussen.
Macke Majs. Jag kommer till Karlstad 16.40 och ska sen installera mig på vandrarhemmet. Är klar för Pre-game runt 17.30. Brukarn kommer tidigt. Vi pratade om pre-game också. Då blir vi tre. Brukarn vet du ngt bra ställe. I bortaguiden föreslås "Pitchers"
Åker även jag upp från Göteborg men anländer först vid 17:49!
Ngn som har koll på bra gratisparkering i sveriges närmaste stad?
Enahandavallen
Ngn som har koll på bra gratisparkering i sveriges närmaste stad?
Bakom kommunhuset ligger en gammal åker där det är fritt fram att sladda runt några varv innan man parkerar i ån
Hurst: www.enkoping.se/parkera. Vid stationen vad det verkar.
Macke/Anders: Pitchers låter ju inte jättespännande. Vi kan ju reka lite på plats och se om vi hittar något bättre/billigare. Jag är redo från 17.
Macke/Anders: Pitchers låter ju inte jättespännande. Vi kan ju reka lite på plats och se om vi hittar något bättre/billigare. Jag är redo från 17.
Utifall ni skulle behöva komma i kontakt med mig kan jag nås på mobilnummer: 0708 208154.
Bilhyran gick på 1599:- och enligt personal på OKQ8 drar bussen ca 0.9 l/mil. Det är 56.6 mil UKK-Tingvalla isstadion t.o.r. Dieselpriset är 14.38:-/l (OKQ8, Uppsala). Med västras sponsring avdragen blir det, om vi är 8 st., 229:-/pers. Blir vi 9 st. 200:-/pers. Det går bra att Swisha till mobilnumret ovan eller kontant.
Bilhyran gick på 1599:- och enligt personal på OKQ8 drar bussen ca 0.9 l/mil. Det är 56.6 mil UKK-Tingvalla isstadion t.o.r. Dieselpriset är 14.38:-/l (OKQ8, Uppsala). Med västras sponsring avdragen blir det, om vi är 8 st., 229:-/pers. Blir vi 9 st. 200:-/pers. Det går bra att Swisha till mobilnumret ovan eller kontant.
Go n get 'em boys!
Fars blir hemma med snuva.
Fars blir hemma med snuva.
Nyllet, du är en hjälte!
Sakul: Leprechaun, östra torggatan 4!