Tror att denna match blir en skrattfest, ska vi säga 12-1 kanske. Jag finns på bullit från 12 då säljer jag även kvalkort.
Sirius-boltic
Ja, skönt med en lugn kvalmatch. 9-1!
Äntligen är Glad-Jonas tillbaks. 7-3 blir mitt tips
Hoppas få njuta av vädret och det fina spelet som vi kan spela och många hemmamål.
Huva, ingen ödmjukhet här inte. Det är ju ändock ett kval och allt kan hända. Vill bara påminna herrarna om Murphys lag : "Anything that can go wrong, will go wrong".
Jag tror det blir mer krampaktigt och vi ska vara glada om vi vinner.
Sirius Hej!
Jag tror det blir mer krampaktigt och vi ska vara glada om vi vinner.
Sirius Hej!
6-3. Ses på bulan vid 13.
Och vilket bandyväder! Sol, 0 grader, nordvästlig vind 2m/s. Det är ju vid denna tid på året då bandyvädret är som allra bäst. Man borde ju starta säsongen i slutet av november och ha finalen i början av April. Varför gör man inte det?
På't igen. Mot Kulan!
6-2 då.
Ett mål från tipset. Hade kunnat blivit lite nerv i matchen om det gått emot i första, men vi hade domaren med oss osv.
Nemas problmas. Västra får kir-ladda inför mötet med världens meningslösaste innebandylag så ska det nog bli bra det här.
Man andas lugnare nu... Mittendelen av första halvlek var hemsk. Tur att Boltic var ineffektiva och att domherre Hallqvist var patetiskt usel. Vi blev bättre i andra, vilket inte gällde Hallqvist, får man verkligen arvode för att göra absolut ingenting mer än blåsa igång och blåsa av matchen????
I slutändan skiljde det ändå sju mål. Klasskillnad! Men visst, stor risk att vi kammar noll mot Tillis – också vips kan det bli nerv i kvalet igen. Men just nu känns det hellugnt. Softish!
Första inge bra sen visar sig klasskillnaden. Nu har vi gett oss ett läge där vi troligen har råd med 0 pinnar mot tillberga o det gillar jag.
Beundrar och tackar er killar i västrasidans underbara kör för ert härliga håll igång !! Gläder ett gammalt hjärta som klappar för Sirius.
Beundrar och tackar er killar i västrasidans underbara kör för ert härliga håll igång !! Gläder ett gammalt hjärta som klappar för Sirius.
Tacka tjejerna också för tusan hakar!