Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Sirius - Tillberga Fre 4 mars kl. 19:00

Bara hoppas att Tillberga fått hybris och tror att de ska kunna glida igenom matchen samt att vi har taggat till som tusan....
ja kanske 2-8 och 300 i publiken. Hoppas på snökaos så vi kan utmana.
Jag såg inte matchen igår (inte alls ledsen för det) men siffrorna avslöjar ju att det inte såg så där jättebra ut... Tror ändå det är 50/50 vilka som vinner den här matchen och nu har jag sagt att vi vinner varsinn match så då får jag väl stå för det. Vinst 5-4 och de vanliga 6-700 där.
4-4. Nu vill jag vinna mitt vad.
Känner tyvärr ångest i stället för pepp inför detta. Att vi ska kunna hålla jämnt skägg med Tillberga ser jag dock inte som omöjligt. Att förlora med 9-2 och 10-1 mot detta konstprojekt får fan inte bli en måttstock. 4-3 å hör se'n! Visa hjärta!
Nu gäller det att undvika tidiga baklängesmål och som sagt av andra, inta värsta krigarinställning. Men jag är pessimist och tror vi torskar ändå. Tillis verkar ha ett grymt självförtroende. Och kvalet ska naturligtvis, som vanligt när det gäller Sirius, avgöras sista omgången. Så har det varit och så kommer det att förbli. ÅNGEST!!!
Förväntar mig inget annat än klar förlust efter gårdagens överkörning. Förväntar mig dock att vi står upp betydligt bättre och vill t.ex inte se hörnvarianter där Tillberga får spela 3-4 passningar i vårt straffområde. Oroande också att Tillbergas motivation mot Ljusdal lär vara tämligen låg om de vinner i morgon.
Eidenert avstängd alltså. Tja, då är det väl dags för Eskhult att spela antar jag?
Ja, han är väl långt ifrån sitt vanliga jag men skitsamma. Det är dags! Limpans rutin och lugn kan vara ack så betydande nu.
Eskil avgör!
Vad gäller Eskil sitter klubbtekniken och spelförståelsen i ryggmärgen. Det är väl tempot och orken som troligtvis sett bättre dagar men bara det att han är med gör motståndaren mer osäker.
Nämen grattis på födelsedagen då Nyllet!
Vi har givit Zockeberga ett jävla mentalt övertag på oss nu. Förväntar mig bättre inställning än igår, men räknar inte med att det räcker längre än en mer hedersam förlust.
Tack CarlApan, det var snällt sagt!
Ångest av att inte kunna vara på plats. Tror dock på en hedersam förlust 4-5
Ångest av att kunna vara på plats. Tror dock att vi tar en poäng, 3-3.
Ingen Hydas och ingen Eidenert i truppen. Trodde jag skulle få läsa i dagens UNT att Eskhult kommer göra comeback men icke. Mörkar Sirius om detta tro?
Vädret ikväll bir +1°, sydostlig vind 4m/s och blötsnö.
Sirius Hej!
Blötsnö 4 the win!

Ska försöka vara extra tidigt på kulan. Får se om jag lyckas.

Ingen Hydas och ingen Eidenert i truppen. Trodde jag skulle få läsa i dagens UNT att Eskhult kommer göra comeback men icke. Mörkar Sirius om detta tro?
Vädret ikväll bir +1°, sydostlig vind 4m/s och blötsnö.
Sirius Hej!

Jag tror inte det handlar om mörkning utan snarare att Eskil just nu inte skulle bidra. Men man kan ju hoppas på att han gör en satsning mot nästa år och genomför en riktig försäsong och testar.

Blötsnö 4 the win!

Ska försöka vara extra tidigt på kulan. Får se om jag lyckas.

Yes det e underbart ingen jävla finis idag utan ren jävla krigarmatch!
3-5 inför 486 tappra.
Ingen Eskhult med ikväll :-(.
Bra krigat idag! 4-4 känns lite som hedern åter i alla fall!

Kul med den sinnessvaga människa från Västerås som stod och ropade på läktaren.
Tror han tog bort tweeten men såhär skrev zocke iaf

hahah underbart
Lysande... Zocke, du och jag som kramades och var så överens i onsdags!!!
jävla pajas
Allvarligt! Verkar vara en jävla pajas de där Zocke, tyvärr verkar han vara hyfsad på att få ihop bandylag dock.

Kollade in hans tweets, i vilken sport som helst så hade han blivit bestraffad hur han kallar domare mm när han är sportchef. Det säger dessutom allt vilken typ av förening han verkar i också. Rent pinsam människa.
Jag är jättenöjd. Dels över laget i mitt hjärta och dels över att Zocke gör bort sig totalt.
Efter att nu ha sett Zockes inlägg tar jag tillbaks kramen senast.... Nästa gång blir det en rak höger :-)
Han fick dock ett slag i magen hävdar han? Men västeråspacket svinade ju duktigt också.
Tror inte ett dugg på det. Karln är ju mytoman.
Zocke påminner om den däringa Donald Trump
Dr Jekyll and Mr Zocke.....
Skönt förvandlingsnummer i attityd och inställning på 2 dygn. Hoppas Eklund kryar på sig med det snaraste då vi börjar få ont on backar.
Bandyzocke:

Det var en mycket skön poäng i går. Bra upphämtning! Och bra så länge det var lite grisigt. Bra krig! Den stunden då isen var som bäst kändes Tillberga ett strå vassare, men så jävla bra var se ju faktiskt inte. Hoppas dock att de inte kör flerdagarsfylla och lägger sig i Ljusdal. Fast vafan, detta fixar vi på eget behåg!
En cyklop som ser ut som en kyckling ?