Finns det intresse att köra supportermatch nu på måndag 14/3 kl 17? Sirius har bara den träningen kvar och vill kolla intresset, det är inte helt spikat ännu. Men dom som vet att dom kan får gärna skriva upp sig.
Supportermatch
Helst en annan dag och det är verkligen i tidigaste laget. Jag vill verkligen dock och ska försöka med alla krafter att hinna.
Har aldrig varit så här väl förberedd inför en supportermatch!
Har aldrig varit så här väl förberedd inför en supportermatch!
Jag vill! CarlApan kan få stå i mål, han har tjuvtränat ;-).
Tyvärr har jag pajat axeln så det blir utelir á la Eskhult för mig.
Bommar denna igen tyvärr...
Fotskadad, men är gärna med i omklädningsrummet.
Ingen bra dag alls, men kan göra ett försök att delta. Kan dock skita sig helt.
Kom igen nu västra!
Jag är på!
För mig går det inte heller den tiden.
Går man in på bokningssystemet för Studan och Relita så ser det ut att finnas lediga tider, men inte så många förstås och kanske är det inte som det ser ut.
Jo då det finns lediga tider lite när som då flera lag lagt ned för säsongen. Det är Öppen träning den 15 annars om man vill "mingla" på is
Jag är också på!
1. CarlApan
2. Nyllet
3. Hannibal
4. Old Man Bremp
(5.) ThomasD (mycket tveksamt dock)
Aningens klent. Tänks det ens på alternativ eller drar alla lirarna på semester efter säsongen? Kan ju finnas annat som hindrar också förstås, typ istid, fast det kanske kan lösas...
2. Nyllet
3. Hannibal
4. Old Man Bremp
(5.) ThomasD (mycket tveksamt dock)
Aningens klent. Tänks det ens på alternativ eller drar alla lirarna på semester efter säsongen? Kan ju finnas annat som hindrar också förstås, typ istid, fast det kanske kan lösas...
Blir svårt för mig att komma ifrån jobb på måndag... :(
Vi kanske kan styra annat kollar dte.
Jag har sett fram emot det här hela sässen. Vi måste fixa nåt
Vore ju jättetråkigt om det hela rann ut i sanden.
Om det flyttaa och om det blir extrakostnader för planhyra är jag beredd att betala en del av det!
Lätt!
Jag kan på måndag. Kan inte jag få köra med sirius bara om alla andra bangar?
Gabbe kan!
borde kunna gräva fram skridskorna till på måndag...
Med tanke på att vi är få antar jag att supportermatchen inte blir av eller?
Jepp. Lutar åt det. Trist. Får satsa på att vara dubbelt så bra nästs år ist.
Inte riktigt supportermatch men jag är nyss hemkommen med en lycklig 11 åring från Öppen träning med a-laget. Det är en väldigt bra idé som de haft nu något år!
Den här 33 åring också tycker att det var kul :)
Om man får skryta lite så va jag med och spåna fram öppen träning. Tror det va jag o hawkeye vi hade en liten annan plan men sjonemark ändrade lite på våran grund ide.
Bra idé! Bra skrutigt!