Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Västra Sidan-relaterat

Match mot Gröna Stå i Enköping 6/10 kl 15.00

Startar en ny tråd om detta för att upmärksamma eventet. I dagsläget har vi knappt en backlinje i 5-a-side, anmäl er nu!

Anmälda:

Erlingmark
Bigbadda
Erlingmark
Bigbadda
Gaffa
Erlingmark
Bigbadda
Gaffa
CarlApan (kommer bäst till min rätt som målvakt)
får ej jag vara med jag e 94 men grymm
:P
Om vi inte har 10 man plus ev förstärkning 28/9 så får vi lämna WO.
jag o björn kan nog
Erlingmark
Bigbadda
Gaffa
Kniv-Jonas
Björn
6:e är tyvärr ingen bra dag för mig... återkommer om det visar sig att jag kan.
Jag och Jessica vill båda vara med. Fram till att barnvakt ordnas får vi dock betecknas som 2*50% (alltså en person). Med så här god framförhållning är dock hoppet stort att det går att lösa.
Ursäkta om jag stör i denna tråd men jag har lite info, efter matchen käkar vi på massoud, Fläsknoisette, pommes, bea plus en bira eller ett glas vin om så önskas för 100 kr/pers, vi håller på att förhandla om Enavallen och vi får nog inte A-plan tyvärr men Enavallen blir det. Återkommer i ämnet.
Ordf/Gröna Stå //Conny.. Hoppas ni får i hop folk så vi kan leka lite med trasan :)
Erlingmark
Bigbadda
Gaffa
Kniv-Jonas
Björn
Tobbe
Erlingmark
Bigbadda
Gaffa
Kniv-Jonas
Björn
Tobbe
Lars
Jag har brutit min handled (under en fotbollsmatch...), så jag är osäker på om jag kan vara med, trots stor vilja att vara det. Men jag kanske kan vara med om jag tar det väääldigt lugnt. Ska även undersöka möjligheten att skaffa någon form av handledsskydd att spela med.
Men fan då!

Jag gifter mig ju samma dag...

Kämpa på
Svart och blå
Erlingmark
Bigbadda
Gaffa
Kniv-Jonas
Björn
Tobbe
Lars
Hoff
Får ni ihop nåt? Nio pers duger bra det ju!

uBo /// Ledamot i Gröna stå
Gröna stå kör med svarta tröjor! Så att ni vet det! Ser fram emot öl och mat med er! och en rolig ploj match!
Jag föreslår att VSS kör med vita tröjor, Sirius bortafärg.
einar hälsar att han är mycket sugen. tyvärr är just denna dag "siriusdag" i uppsala, så det kan bli lite knivigt för den gode brekkan. jag kollar med brännan för säkerhets skull.
brännan bekräftad. ska försöka värva mattias e som coach också. kan eventuellt tom bli läge för träning(släger) innnan...
kjelle då?
Blir det någon match?

Blir det någon match?

Jo det verkar så vi är väl 10 pers typ o det räcker ju.
Okej då verkar det vara spikat! Ser fram emot matchen och efter festen!
Hoppas ni får ihop ett gäng, matchen går ju av stapeln nästa lördag.
Ändrade planer, vi fick inte Enavallen så vi lirar på Korsängen bakom idrottshuset men vi har omklädningsrum i idrottshuset, jag vill veta hur många ni blir så jag vet hur många portioner mat jag ska beställa, får ni inte ihop folk kan ni låna några från oss, det är inga problem.
brännan uppbokad, dessvärre. dåligt datum, det här. alla i klubben är uppbokade på annat.
Vet inte om jag fick med den här infon tidigare men matchen kan tyvärr inte spelas på Enavallen utan på Korsängen bakom idrottshuset där vi dessutom har omklädningsrum, sen vill jag veta hur många som ska äta efter matchen, ta gärna med respektive också. Får ni inte ihop tillräckligt med folk kan ni låna några av våra killar.
Det blir bara sämre och sämre det här...ingen kan vara med, kan inte spela på enavallen etc etc.
Vi har ju plan i alla fall uppbokad, trodde ni hatade enavallen:)
Jag kommer inte att deltaga. Nån som tänker spela som kan hålla lite i det från vårt håll? Gaffa? Lars? Erlingmark? Nån annan?

Erlingmark
Bigbadda
Gaffa
Kniv-Jonas
Björn
Lars
Hoff
Alltså vad är det för slags match vi ska köra med bara åtta man egentligen? Sju-manna eller?
Erlingmark
Bigbadda
Gaffa
Kniv-Jonas
Björn
Tobbe
Lars
Hoff
Sam
Jessica (förutsatt att barnvakten hinner bli frisk)
Ja det har jag skrivit tidigare, ser ut som ni blir 11 kanske.
Men jag skulle bort från listan:

Erlingmark
Bigbadda
Gaffa
Kniv-Jonas
Björn
Lars
Hoff
Sam
Jessica (förutsatt att barnvakten hinner bli frisk)

Jag hade kontakt med en snubbe som heter Conny. Jag har hans mailadress om någon av deltagarna vill kolla vart ni ska och när. Kl 15 var det sagt, nu släpper jag det här, ta tag i det nån av er som tänker vara med.
Conny det är jag det. Hoppas ni dyker upp.
Det går en 804 kl. 13:45 som är framme 14:32 om det inte finns bilar. Jag kan berätta om barndomsminnen längs med bussresan och peka ut där c-kändisar bott och berätta om att den första konsumbutiken (Kappen) låg i den lilla hålan Örsundsbro som man åker igenom (eller egentligen förbi).
Låter bra, hoppas ni hittar till idrottshuset :)
Alltså det vid Westerlundska?
Jag har ingen möjlighet att vara med på puben efter matchen så jag tänkte ta bilen. Det finns fyra lediga platser i den, intressarade kan maila mig på zweryzen@hotmail.com
Precis vid Westerlundska, vi träffas utanför Idrottshuset runt 14:30 ca, har ni nån kontaktperson som jag kan nå?
Eftersom ingen verkar ta på sig att vara kontaktperson så får jag väl ta på mig det i egenskap av styrelseledamot.
Maila mig på zweryzen@hotmail.com för detaljer.
Blir det någon match? Vi måste ha besked omgående!
Avboka planen och avboka dommare osv
Just nu är vi 9-10 stycken, vad tycker ni, ska vi ställa in eller klarar vi oss ändå?
Klart vi kör
OBS!

MATCHEN ÄR INSTÄLLD!!
Ett styrelsebeslut hos Grönastå har tagits på att vi ska ställa in matchen. Det känns i dagsläget som lika bra då de precis som vi hade svårt att få ihop folk.
Restaurangen som skulle ta emot efter matchen ville ha ett besked i början av veckan av hur många som skulle komma och nu när det inte kan ges så ställs det hela in.

Eventuellt så gör vi ett nytt försök inomhus senare i höst.
inomhus, oj oj oj.
Jag tycker att fyra dagars varsel är lite lite. Framför allt med tanke på grönastås kommentar 1/10. Den säger ju inget om brist på folk direkt.
Tycker det var lite skönt, hela grejen kändes lite avslaget.
Tycker också att det kändes rätt bra att det vart inställt, det verkade va ett väldigt lågt intresse här, ingen av den anmälda svarade när jag här i forumet frågade om vi skulle köra.

Tycker också att det kändes rätt bra att det vart inställt, det verkade va ett väldigt lågt intresse här, ingen av den anmälda svarade när jag här i forumet frågade om vi skulle köra.

Fan det va trist att det blev inställt jag tycker det skulle varit kul o jag har inte haft tillgång till dator därför kunde jag inte svara di lars.
Walk over!!!! Hurra vi vann!! :D
Jag antog att vi skulle spela med 9-10 anmälda. Sjumanna kräver väl inte mer egentligen. Sen tycker jag också att om man har skrivit upp sig på en lista så kan man, då behöver ni inte fråga flera gånger till.