Första bortamatchen för i år. Hybrisen tar över och jag tror på vinst med 2-0.
Åtvidaberg-Sirius 10/4 kl 15:00
Viktigt med vinst igen för att behålla publikintresset. 0-0 blir det.
Vill verkligen åka men 250 kr + biljett funkar inte nu. Finansiell kris pga bokad semesterresa 19-26:e.
Även här finanskris men tack vare mina placeringar i Panama kan jag ändå både betala årskort o Åtvidresa
Kan bidra med en hunka till Steffefonden.
Vet inte om jag kan åka, men ge mig ett nummer så swichar jag 50 kr till steffefonden
Åtvidaberg har ju gjort en kraftig föryngring sedan förra året och har 10 tonåringar i truppen. Trots det en läskig match på klassisk mark. Hoppas att Torres blir spelklar så vi har ytterligare alternativ. Kim eller Hopkins på ena mittbacken är väl annars den enda frågan när det gäller startelvan.
Klart Steffe ska åka. Jag betalar det som återstår.
Oj va skitschyssta ni är! Då skriver jag upp mig! Hoppas jag kan vara lika skitschysst tillbaka senare under säsongen.
Bussen kostar visst bara 200 och biljett på plats 120.
Bussen kostar visst bara 200 och biljett på plats 120.
Jag har en innestående Bylle-tröja som är betald och klar (betalat cash till hr. Ordförande på Studan en gång), men har inte fått tummen ur och skicka mail med adress.
Om det höjer intresset för bortamatchen så är tröjansvarig bemyndigad att lotta ut den på bussen. Förutsatt att vinnaren har den på sig under matchen.
Lycka till!
Om det höjer intresset för bortamatchen så är tröjansvarig bemyndigad att lotta ut den på bussen. Förutsatt att vinnaren har den på sig under matchen.
Lycka till!
Nu är ju Albornoz i blåvitt till åtminstone sommaren. Tungt avbräck. Håller dock Ammar Ahmed riktigt högt, i mitt tycke en av seriens bästa innermittfältare och snabbare fötter är svåra att finna. Lägg därtill Eid som verkar lite lurig. I övrigt skrämmer inte laget slag på mig. Tror på ny blå-svart trepoängare!
4-0 till oss. Fyra olika målgörare. NBT är en
Hur går det för steffe-fonden?
Försäkringskassan var tydligen skyldig mig pengar, kommer i morgon, så jag kan betala resa + biljett själv nu. Om ni redan råkat betala in så får ni ändå glädjen att stödja Västras bussfond med några kronor.
2-1 vinner vi med.
Tur med domsluten i år. Två offsidemål. Vinst utan att direkt imponera. Kapsevic har en del att bevisa men Busch är bäst idag!
Härligt resultat, nu blir det minst 5000 på måndag mot Dalkurd
Två raka segrar. Man är nöjd :-).
Glad att jag satte mig i min lilla röda italienska sportbil och åkte ner och stod i solen och se Sirius ta stabila tre poäng. Fan va kul det var!
[quote]
Glad att jag satte mig i min lilla röda italienska sportbil och åkte ner och stod i solen och se Sirius ta stabila tre poäng. Fan va kul det var!
Kul att Benny fått sådan bra start, speciellt när man sett AAs ickeingripande på DIFs kvittering på hörna, den killen har klister under fötterna på mållinjen. Lär få svidande kritik för den insatsen.
Kul att Benny fått sådan bra start, speciellt när man sett AAs ickeingripande på DIFs kvittering på hörna, den killen har klister under fötterna på mållinjen. Lär få svidande kritik för den insatsen.
Felpost
Vad bra vi är !!
Aftonbladet har i sin genomgång av superettan inför säsongen gett både Björkebaum och Ian 2 plus. Hahahahahaha!!!!
Första vinsten på konstgräs, i seriespel sedan Sundsvall borta, juni 2014.
…och första vinsten med en Västrabuss på plats sedan november 2014! :-D
... Och repris på succéinledningen på S1 2007.
Då mötte vi också ÅFF i andra omgången. Vann då med 2-1 och drygt 30 i Västrabussen.
Då mötte vi också ÅFF i andra omgången. Vann då med 2-1 och drygt 30 i Västrabussen.