Dags för samling på O'Learys igen på torsdag kanske? TV4 Sport visar denna match vilket ju är skönt eftersom Landskrona är en bit bort. Redan nu kan konstateras att vår vän från matchen mot Häcken, Johnny Lundbäck utsetts att skip(p)a rättvisa.
BoIS - Sirius
Jag kollar med O'Learys!
Kollat! Vi är välkomna. Samma deal som förra gången. Ta med medlemskort, asså!
Lundbäck kan jag väl acceptera, bara han lämnar sin inbillningssjuke polare på linjen hemma. Och det gör han tydligen också.
Landskrona må vara en bit bort, men inte längre än att jag tar mig dit ändå. Vi blir väl en 5-mannaklack eller något.
Landskrona må vara en bit bort, men inte längre än att jag tar mig dit ändå. Vi blir väl en 5-mannaklack eller något.
Strongt jobbat att åka till Landskrona, respekt till dig!
För min del blir det nog tv-soffan eller O'Learys.
För min del blir det nog tv-soffan eller O'Learys.
Jag kommer garanterat. Förhoppningsvis så har inte LaBoIS så värst stort fokus på matchen mot oss med tanke på att man spelar semifinal i Svenska cupen mot IFK Göteborg på lördag.
Förslag till startelva:
Jon
Linus - Hjalle - Gurra - Tighe
Palmqvist - Ante - Gallo - Olsson
Hochen - Antou
Garcia, Pereira, Kesenci, Daouda, Olle.
Jag vet att jag satte Mani utanför laget. Shit happens.
Jon
Linus - Hjalle - Gurra - Tighe
Palmqvist - Ante - Gallo - Olsson
Hochen - Antou
Garcia, Pereira, Kesenci, Daouda, Olle.
Jag vet att jag satte Mani utanför laget. Shit happens.
BoIS har ett sinnessjukt tufft program just nu, match i torsdags, igår, på torsdag och på lördag. Dålig form också med sex raka utan seger. Det vore ju dumdristigt av dem att börja fundera på cupmatchen redan nu, för de har ju definivt inte säkrat kontraktet än, och det borde väl vara viktigast.
Var det så att Hyvärinens borttappade kort räddade Jallow från en avstängning? Mycket lustigt!
Luggen är avstängd så Linus får väl kliva in på högerbacken. Vidare tycker jag att Mani ska flyttas ner på yttermittfältet i stället för Fredrik som sett lite seg ut de senaste matcherna. Antou är värd en chans på topp, förhoppningsvis så lossnar det för honom nu efter gårdagens mål.
Vidare tycker jag att Mani ska flyttas ner på yttermittfältet
Ja.
Tycker att det är helt idiotiskt att inte spela en riktig anfallare som anfallare. Möjligt att Olle är i dålig form eller att man bara vill markera, men då måste man satsa på någon annan anfallare. Kändes väldigt mycket som att Mille plockade ut de elva bästa spelarna inte den bästa elvan. Musse är bra på mitten men inte så spännande, eller snabb på kanten. Mani är bra på kanten men är ganska ofarlig, och har framförallt outnyttjade kvaliteter när han spelare som anfallare.
Faktiskt dags att planera lite inför nästa säsong. Visst kommer det att försvinna lite spelare och komma en del nya men nog bra att redan nu tänka över vilka i dagens trupp man vill satsa på.
Kollat! Vi är välkomna. Samma deal som förra gången. Ta med medlemskort, asså!
Vilket betyder?
(Förutom att ta med korten då självklart, vilket är ett problem för mig som inte blivit medlem än av någon dum anledning)
Billigare öl om man är medlem betyder det
Kan tyvär inte komma den här gången.
Har sista träningen innan säsongsavslutningen mot sigtuna i div sex. Det blir en hård fajt om plats tre.
Men jag hoppas att ni skriker så taket lyfter.
Har sista träningen innan säsongsavslutningen mot sigtuna i div sex. Det blir en hård fajt om plats tre.
Men jag hoppas att ni skriker så taket lyfter.
Ni som ska till Landskrona från Malmö: De möjligheter som finns är tåget 17.34, i Landskrona 18.03, och tåget 18.03, framme 18.44. Det lär ta c:a 10 minuter att gå till IP från stationen, så det senare tåget blir kanske lite tajt. Det finns också en pizzeria bredvid IP där BoISarna sitter, det lät som att vi var välkomna dit om vi ville.
Nu har BoIS Svenska fans en inför:
"Men det är botten mot toppen mot Sirius från Uppsala som har chans att gå till Allsvenskan med Pierro Gallo på mitten med nio målgivande passningar och Daniel Hoch 12 mål som levererar framåt. Chansen för seger idag är inte stor, tyvärr. "
http://www.svenskafans.com/fotboll/bois/artikel.asp?id=193066
Jag hoppas dom har rätt, och jag hoppas att våra killar verkligen tror att det fortfarande finns en chans, annars så finns det inte så mycket att spela för, BoiS bör dock vara taggade att lyfta sig upp från det undre sträcket...
"Men det är botten mot toppen mot Sirius från Uppsala som har chans att gå till Allsvenskan med Pierro Gallo på mitten med nio målgivande passningar och Daniel Hoch 12 mål som levererar framåt. Chansen för seger idag är inte stor, tyvärr. "
http://www.svenskafans.com/fotboll/bois/artikel.asp?id=193066
Jag hoppas dom har rätt, och jag hoppas att våra killar verkligen tror att det fortfarande finns en chans, annars så finns det inte så mycket att spela för, BoiS bör dock vara taggade att lyfta sig upp från det undre sträcket...
När vi möttes på Studan blev ju Sirius helt utspelade i första men ledde ändå i paus. Hoppas på nåt liknande (tur? kämpande?) i dag för det blir svårt att fixa de där tre poängen vi vill ha tror jag.
Jag vill se följande elva starta matchen i kväll:
Jon - Linus, Gurra, Hjalmar, Tighe - Musse, Gallo, Ante, Mani - Hochen, Antou
På bänken blir det då: Garcia, Fredrik, Daouda, Palmqvist och Kesenci
Jag skulle ju egentligen vilja ha Olle på bänken, men jag förmodar att han inte är med till Skåne...
Jag skulle ju egentligen vilja ha Olle på bänken, men jag förmodar att han inte är med till Skåne...
Hornby: Vill du inte ha någon back på bänken? Pereira eller Fernberg?
Nja, enligt införrapporten på officiella så är det dessa 16 man som är uttagna till kvällens match. Krisar det i försvaret så kan ju både Fredrik och Daouda kliva in.
Jag vill se följande elva starta matchen i kväll:
Jag håller med om den elvan. Om mille av någon anledning inte vill spela med Antou på topp så ser jag helst att man plockar in Musse i mitten och slänger in Palmqvist (eller ev fredrik men blir lite väl defensivt) på kanten och kör 4-5-1.
Ser bra ut, hoppas att Mille fortfarande inte envisas med att köra Mani på topp. Har inget emot att få se ett byte mellan en fräsch och pigg Palmqvist mot en trött Musse i andra halvlek. Kesenci kan även få komma in i 80:onde om det skulle låsa sig.
Landskrona har även ett eget webb-tv program. Bla herr Baxter intervjuas inför matchen;
http://www.landskronabois.com/klubbtv.php
http://www.landskronabois.com/klubbtv.php
nu ligger startelvorna uppe. om man ska tro på livescore fortsätter bois med sin inprövade 4-3-3 och då får man avfärda 442-snacket som vilseledande manövrar. vilket iofs är intressant att dom pysslar med.
om nån undrar så spelar inte daouda ytterfältare. vi kör som mot öster 4-4-1-1, typ, med daouda och gallo centralt bakom ante. daouda ska nog hålla ett öga på jpettersson...
om nån undrar så spelar inte daouda ytterfältare. vi kör som mot öster 4-4-1-1, typ, med daouda och gallo centralt bakom ante. daouda ska nog hålla ett öga på jpettersson...
Någonstans här börjar jag ångra att jag var dum nog att sitta av 8 timmar på ett norrgående tåg idag. Fast jag fick krama Brukarn två gånger på kuppen, så det känns rätt okej ändå.
Nu får jag sitta här uppe i obygderna och bita på naglarna. Hjdshdaufysi!
Nu får jag sitta här uppe i obygderna och bita på naglarna. Hjdshdaufysi!
1-0 helvete!
Ryttebro???
Vilken tavla, 2-0 och vilken irriterande klack dom har...
Ja fyfan... Men ett mål bara så är det match igen!
Det är Superettan inte korpen Ryttebro....Målvaktsidan är något IKS måste titta på till nästa år. Ryttebro är inte bra och det verkar inte finnas någon konkurrens heller.
Det lät som det var en del västringar där nere på hörnan nyss. Bra skrikit!
men vafan Hochen...
Mera fasta situationer!!!!
2-1!!!!!!
2-1!!!!!!
JA! Kom igen nurå!!!
Fan va klacken hörs bra nu då :D
Jallo, Stolpe!!!!!!!!
Jamen det är väl själva fan..... Stolphelvete!!!
skit. stolpe och ribba från tre poäng.
bläääh...
Sämsta matchen i år, inte en passning rätt under större delen av första 75 minuterna, suck..
Vilka jävla tavlor av Ryttebro, muren åt helvete och den andra målet finns ju inte....med målis med sämsta statistiken är det fan en bragd av IKS att vara där dom är.
Jag har kritiserat Jon hela säsongen.
Första målet stod muren fel placerad och Jon hade kunnat redigerat det genom att rytit lite, själva skottet var ju nästan otagbart. 2-0 målet var ju riktig otur, men sådant ska inte hända på den här nivån.
Ett inre ribbskott och en stolpe samt fler chanser, med lite flyt borde det resulterat i minst en poäng. Fotboll är små marginaler.
Var det samma domherre som dömde i matchen mot BK Röva, förresten?
Första målet stod muren fel placerad och Jon hade kunnat redigerat det genom att rytit lite, själva skottet var ju nästan otagbart. 2-0 målet var ju riktig otur, men sådant ska inte hända på den här nivån.
Ett inre ribbskott och en stolpe samt fler chanser, med lite flyt borde det resulterat i minst en poäng. Fotboll är små marginaler.
Var det samma domherre som dömde i matchen mot BK Röva, förresten?
Det var samma domare, ja
Det var samma domare, ja
Han skall icke dömma elitfotboll!
Jäkla skit alltså, satt på ett plan från Lule och hade ingen möjlighet att följa matchen.
Finns det bilder nånstans så man kan se målen innan man uttalar sig om nån ev målvaktsgroda. Annars tycker jag att Jon är bra och har varit bra de matcher jag sett.
Idioti att SFF ska lägga alla matcher mitt i veckan, jag kan ju bara se de på helgerna.
Finns det bilder nånstans så man kan se målen innan man uttalar sig om nån ev målvaktsgroda. Annars tycker jag att Jon är bra och har varit bra de matcher jag sett.
Idioti att SFF ska lägga alla matcher mitt i veckan, jag kan ju bara se de på helgerna.
Mina betyg från matchen:
Mille - ++
Jon - ++
Linus - ++
Hjalle - ++++
Gurra - ++++
Tighe - ++
Gallo - +
Daouda - ++
Musse - ++
Ante - ++
Mani - ++
Hochen - ++
Antou - +++
Olsson - +++
Nu kan man fundera över mina betyg. Jon ställde en mur fel och gjorde en tavla på andra målet. Han räddade även ett skott från nära håll. Samtidigt får Gurra ta på sig en del av skulden för mål två när han under press passar tillbaka till Jon istället för att slå ut bollen över sidlinjen. Ytterbackarna tycker jag var okej. Gurra var ofta den som räddade Sirius kvar i matchen, precis som Hjalle.
Gallo behöver bänkas. Han är alldeles för bekväm på sin plats. Tempot sjunker nämnvärt så fort han får bollen och han är för dålig på att hålla bollen och blir därför alltför ofta av med bollen antingen genom brytning eller felpass. Många av de problem som drabbar Hjalle och Gurra och i förlängningen Jon i form av bl.a. kontringar uppstår hos Gallo och Daouda. Daouda borde ha kapat äckel-Jörgen minst en gång.
Musse jobbar väl på bra på sin kant. Mani använder inte sin hastighet för att ta sig förbi sin försvarare, utan stannar alltför ofta upp och pressas inåt bakåt där han ofta måste slå tillbaka bollen till Gallo eller Daouda. Gallos seghet gör också att de djupledslöpningar som görs tar slut eftersom annars skulle spelarna springa offside. Det betyder att de uppspelsalternativ som finns står helt stilla i LaBoIS backlinje.
Ante blir godkänd för att han jobbar på bra. Det som drar ner betyget är hans kärlek för att komplicera spelet. Istället för att leta en lucka, skicka iväg ett skott från utanför straffområdet och därmed avsluta anfallet, så dribblar han ofta för mycket eller slår bort bollen och vi får en kontring emot oss. Det samma gäller till stor del Hochen. Antou och Fredrik får betyget bra eftersom Antou sprang och drog igång anfallet och Fredrik satte målet och kämpade på.
Mille blir knappt godkänd. Det som drar ner betyget mycket är den otroligt defensiva uppställningen han börjar med samt att inga yngre spelare får chansen när vissa spelare borde bänkas. Betyget dras upp av att han gick upp på 4-4-2 i halvtid och satte in Antou och Fredrik. Så borde laget ha börjat.
Mille - ++
Jon - ++
Linus - ++
Hjalle - ++++
Gurra - ++++
Tighe - ++
Gallo - +
Daouda - ++
Musse - ++
Ante - ++
Mani - ++
Hochen - ++
Antou - +++
Olsson - +++
Nu kan man fundera över mina betyg. Jon ställde en mur fel och gjorde en tavla på andra målet. Han räddade även ett skott från nära håll. Samtidigt får Gurra ta på sig en del av skulden för mål två när han under press passar tillbaka till Jon istället för att slå ut bollen över sidlinjen. Ytterbackarna tycker jag var okej. Gurra var ofta den som räddade Sirius kvar i matchen, precis som Hjalle.
Gallo behöver bänkas. Han är alldeles för bekväm på sin plats. Tempot sjunker nämnvärt så fort han får bollen och han är för dålig på att hålla bollen och blir därför alltför ofta av med bollen antingen genom brytning eller felpass. Många av de problem som drabbar Hjalle och Gurra och i förlängningen Jon i form av bl.a. kontringar uppstår hos Gallo och Daouda. Daouda borde ha kapat äckel-Jörgen minst en gång.
Musse jobbar väl på bra på sin kant. Mani använder inte sin hastighet för att ta sig förbi sin försvarare, utan stannar alltför ofta upp och pressas inåt bakåt där han ofta måste slå tillbaka bollen till Gallo eller Daouda. Gallos seghet gör också att de djupledslöpningar som görs tar slut eftersom annars skulle spelarna springa offside. Det betyder att de uppspelsalternativ som finns står helt stilla i LaBoIS backlinje.
Ante blir godkänd för att han jobbar på bra. Det som drar ner betyget är hans kärlek för att komplicera spelet. Istället för att leta en lucka, skicka iväg ett skott från utanför straffområdet och därmed avsluta anfallet, så dribblar han ofta för mycket eller slår bort bollen och vi får en kontring emot oss. Det samma gäller till stor del Hochen. Antou och Fredrik får betyget bra eftersom Antou sprang och drog igång anfallet och Fredrik satte målet och kämpade på.
Mille blir knappt godkänd. Det som drar ner betyget mycket är den otroligt defensiva uppställningen han börjar med samt att inga yngre spelare får chansen när vissa spelare borde bänkas. Betyget dras upp av att han gick upp på 4-4-2 i halvtid och satte in Antou och Fredrik. Så borde laget ha börjat.
En sneträff ska inte, men kan väl inträffa. Men jag tycker nog att Jon skulle ha använt händerna där. Man vet aldrig med domare, men inte fan hade väl det blivit dömt för hempass??
Det hade kunnat bli så. Men jag tycker det är bättre att ta en indirekt frispark i det där läget än ett säkert mål i baken.
Som tur är så har inte svenskafans något krav på journalistisk ärlighet:
"Domare Johnny Lundbäck från Karlstad hade bara öga för Siriusfrisparkar i första halvlek men det störde inte BoIS och Sirius var märkbart skakade. Jörgen Pettersson – som vanligt med och styrde överallt på planen – var huvudmålet för bortaspelarnas attacker men det hjälpte föga."
LaBoIS sida på SF.com
"Domare Johnny Lundbäck från Karlstad hade bara öga för Siriusfrisparkar i första halvlek men det störde inte BoIS och Sirius var märkbart skakade. Jörgen Pettersson – som vanligt med och styrde överallt på planen – var huvudmålet för bortaspelarnas attacker men det hjälpte föga."
LaBoIS sida på SF.com
Tss.. värsta jag hört. Grinskåningarna fick ju allt de skrek/grina för. Men den där domaren är ingen toppendomare generellt sätt.
För övrigt, tycker jag att Hjalmar gjorde sin bästa match, cred!
Automan borde vi ge mer förtroende för, visst, han bränner många målchanser (:/) men han skapar samtidigt mycket. Hur är det med Stoffe förresten? Vart skadad rätt länge nu ju.
För övrigt, tycker jag att Hjalmar gjorde sin bästa match, cred!
Automan borde vi ge mer förtroende för, visst, han bränner många målchanser (:/) men han skapar samtidigt mycket. Hur är det med Stoffe förresten? Vart skadad rätt länge nu ju.
RRR//Kan tänka mig att den går i repris om du vill se eländet.
Skönt att nån uppmärksammar Hjalmars insats. Unsung hero i min bok. En annan som var bra igår var Fredrik, inte för målet utan att han hade två riktigt bra framspelningar.
Jörg P skulle haft minst ett gult för filmning och frisparken som resulterade i 1-0 till de onda var patetisk.
Skönt att nån uppmärksammar Hjalmars insats. Unsung hero i min bok. En annan som var bra igår var Fredrik, inte för målet utan att han hade två riktigt bra framspelningar.
Jörg P skulle haft minst ett gult för filmning och frisparken som resulterade i 1-0 till de onda var patetisk.
Jag håller med herr ordförande. Två av de spelare som det har klagats mest på var tycker jag var bäst igår, nämligen Hjalmar och Olsson.
Jag såg bara första halvlek igår men det känns som om Sirius bara blir sämre och sämre för varje omgång :P
Tempot är nästan noll nuförtiden och felpassarna är fler än rättpassen.. Jaja kan vara att de kommit i ingenmansland litegrann nu, målet att hänga kvar i superettan är sedan länge klart så nu finns inte den där riktiga glöden i laget.
Det är nog bara att vänta sig att följande omgångar kommer se ungefär likadana ut.
Mitt fortsatt enda stora frågetecken är fortfarande varför han kör Mani på topp match efter match när det inte funkar :P
Tempot är nästan noll nuförtiden och felpassarna är fler än rättpassen.. Jaja kan vara att de kommit i ingenmansland litegrann nu, målet att hänga kvar i superettan är sedan länge klart så nu finns inte den där riktiga glöden i laget.
Det är nog bara att vänta sig att följande omgångar kommer se ungefär likadana ut.
Mitt fortsatt enda stora frågetecken är fortfarande varför han kör Mani på topp match efter match när det inte funkar :P
nu spelade iofs inte mani på topp utan på vänsterkanten. men det funkade inte så bra det heller den här gången. 4-4-2 i andra funkade klart bättre än vad man nu ska kalla det i första. avstånd mellan lagdelarna, obefintlig press och jätteytor för bois mittfält. andra var faktiskt rätt bra, men det är svårt att komma ihåg när första var så dålig.
Jag lyckades trots allt ta förlusten med något slags jämnmod. Tycker det är starkt av Sirius att komma igen efter en så blek första halvlek, och det var ju inte många centimeter från poäng. Där tycker jag också Milles styrka som coach verkar ligga, han står inte handligsförlamad när det går dåligt, utan han vågar göra tidiga förändringar som oftast ger resultat också.
Intressant var att Landskronas hade två rivaliserande klackar på typ 20 man vardera. Nu verkar det råda fullt krig emellan dem på BoIS-forumet:
http://www.svenskafans.com/fotboll/bois/forum.asp
Intressant var att Landskronas hade två rivaliserande klackar på typ 20 man vardera. Nu verkar det råda fullt krig emellan dem på BoIS-forumet:
http://www.svenskafans.com/fotboll/bois/forum.asp
Gallo kan man uppenbarligen ha olika åsikter om, Bigbadda sågar totalt, men på officiella är han framröstad till matchens stjärna. Jag tycker nog mittemellan. Helt klart går det för långsamt ibland, men jag kan ändå inte se att det är ett alternativ att peta Gallo. Vi har ingen annan i truppen med hans spelsinne och passningsskicklighet, det är det väl f.ö få Superettalag som har.
Min kritik mot Gallo inskränker sig till att han inte är lika outstanding nu som innan skadan. Lite som att man vet vad han kan och blir lite frustrerad när han inte riktigt levererar det hela tiden. Som det är nu sänker han tempot oftare än han höjer det, innan skadan var han fantastisk på att sänka när det behövdes och höja när det behövdes. Han slarvar också mer nu, alldeles för många fasta situationer fastnar på förste försvarare och en och annan passning hamnar farligt snett på mitten.
Men det är fortfarande Gallo som skapar de flesta målchanserna vi har. Han är tämligen överlägsen i assistligan och jobbar dessutom hårdare bakåt nu de senaste matcherna än innan. Jag anser att han är en av lagets absolut viktigaste spelare.
För övrigt håller jag med om att Hjalmar gjorde sin kanske bästa insats den här sidan av midsommar. Istället var det Gurra som föll igenom mer än vad man är van vid.
Jons misstag är inget annat än ett dundermisstag. Finns ingen annan ursäkt än att säga att medge att det var en jättekalkon. Dessutom i helt fel läge av matchen.
Men det är fortfarande Gallo som skapar de flesta målchanserna vi har. Han är tämligen överlägsen i assistligan och jobbar dessutom hårdare bakåt nu de senaste matcherna än innan. Jag anser att han är en av lagets absolut viktigaste spelare.
För övrigt håller jag med om att Hjalmar gjorde sin kanske bästa insats den här sidan av midsommar. Istället var det Gurra som föll igenom mer än vad man är van vid.
Jons misstag är inget annat än ett dundermisstag. Finns ingen annan ursäkt än att säga att medge att det var en jättekalkon. Dessutom i helt fel läge av matchen.
Nä, finns ingen anledning att peta Gallo.
Hehe ja, KoBoISarnas grupperingsproblem kvarstår, tror jag har räknat till 4-5 st grupperingar inom de, men "konstigt" nog hördes de knappt i tvrutan.
Hehe ja, KoBoISarnas grupperingsproblem kvarstår, tror jag har räknat till 4-5 st grupperingar inom de, men "konstigt" nog hördes de knappt i tvrutan.
Angående Gallo så håller jag med att han är en av lagets viktigaste MEN jag tycker det är minst lika viktigt att han ska få kritik för sina senaste framträdanden. Han spelar långt ifrån sin maximala kapacitet.
Jag ser hellre någon som spelar på toppen av sin förmåga nu de sista matcherna än att ha Gallo som joggar runt på mitten och såsar, dräller bollar och ser allmänt nonschalant ut.
In med de unga nu när det ändå är klart att vi kommer sluta i ingenmansland. Skulle vara kul att få se lite av våra framtida Sirius stjärnor på studenternas också.
Sen var det bra att Gurra spelade riktigt dåligt av vad jag såg mot bois. Då kanske han stannar kvar till nästa år :P Är dock lite rädd att han blivit scoutad när han har spelat riktigt bra. Det skulle vara ett jätteavbräck för Sirius i sånt fall.
Jag ser hellre någon som spelar på toppen av sin förmåga nu de sista matcherna än att ha Gallo som joggar runt på mitten och såsar, dräller bollar och ser allmänt nonschalant ut.
In med de unga nu när det ändå är klart att vi kommer sluta i ingenmansland. Skulle vara kul att få se lite av våra framtida Sirius stjärnor på studenternas också.
Sen var det bra att Gurra spelade riktigt dåligt av vad jag såg mot bois. Då kanske han stannar kvar till nästa år :P Är dock lite rädd att han blivit scoutad när han har spelat riktigt bra. Det skulle vara ett jätteavbräck för Sirius i sånt fall.
"In med de unga nu när det ändå är klart att vi kommer sluta i ingenmansland."
Märkligt nog ändrades de förutsättningarna igår. Sirius har fortfarande seriöst hugg på allsvenskan eftersom status quo råder efter omgången. Både Häcken och LSK "borde" ha ryckt tre poäng, men gjorde det inte.
Märkligt nog ändrades de förutsättningarna igår. Sirius har fortfarande seriöst hugg på allsvenskan eftersom status quo råder efter omgången. Både Häcken och LSK "borde" ha ryckt tre poäng, men gjorde det inte.
Jag tänker fanimej inte ge upp den allsvenska platsen även om vi ligger 6p från sträcket och det är två omgångar kvar samtidigt som vi ligger 10 bollar efter i +/- statistiken!
Jag tänker fanimej inte ge upp den allsvenska platsen även om vi ligger 6p från sträcket och det är två omgångar kvar samtidigt som vi ligger 10 bollar efter i +/- statistiken!
Jaaa en som e god va fan har du pengar över så kan du ingå i min vadslagning som va inför falkenbergs matchen det ser tungt ut eller omöjligt:) men jag satte 200 på att vi skulle komma före norrköping.
Nja då får du gärna förklara för mig hur det skulle vara möjligt rent tabelltekniskt.
Det skulle väl vara om Peking ställt upp med olicensierade spelare eller något annat fuffens och får poängavdrag.