Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Sirius-Ljungskile sön 19 jun 16.00

Efter semestrar och annat ivägen är jag äntligen tillbaka på Studan! Har förstått att typ halva truppen har skadat sig under min frånvaro. Hur ser en aktuell lista ut? Är det någon som saknas här?

OP – Armfraktur, borta till sommaruppehållet
CG – Fotfraktur, borta till sommaruppehållet
Kim – Handfraktur, borta till sommaruppehållet
Kingsley – Ont i foten, osäker status
Alex – Avstängd mot Ljungskile
(Ante E - Allt som kan gå sönder i ett knä, borta minst hela säsongen)
Lägg därtill Little Jander – ont i vaden, osäker status.
Kim o Tolle får hoppa in
På LSK's forum är de sanslöst pessimistiska inför detta:

http://www.svenskafans.com/fotboll/lsk/forum.aspx

Antar att det mest är ett uttryck för frustration över ett underpresterande lag. Visst, bollinnehavet vinner vi nog överlägset som alltid, men målmässigt är jag inte lika säker. Är fullt nöjd om det blir uddamålet igen. Vilka sätter vi på kanterna när Alex och kanske Kinkan saknas? Ian och Super-Dragan?

Vore sanslöst skönt med 3 inknaprade poäng på AFC...men kanske att gapa över för mycket
Finns inga lätta matcher i SE och med tanke på alla skador så blir det förmodligen tufft. Måste-vinna-matcher gör mig läskigt nervös.
Sirius Hej!
Ian känns rätt given på den ena kanten. Östersundsparet Kujtim/Dragan får nog byta av varandra på den andra kanten.
Torsk för både Halmstad och AFC + vinst för Dalkurd. Nu måste väl chansen för vinst för oss vara ca totalt noll...
Oj, LSK har visst också folk borta. Minst 6 pers (kanske 8) missar matchen för deras del.

Torsk för både Halmstad och AFC + vinst för Dalkurd. Nu måste väl chansen för vinst för oss vara ca totalt noll...

typ minus två
SKÖNT!
Vilken lättnad! Första 20' måste ju vara bland det bästa vi gjort. Trots att Sarfo saknades (Marpan utmärkt vik.)
Jag är nöjd :-).
Bra laginsats av Sirius. Kul att se Bergman spela så moget och rutinerat på högerbacken.
Missade matchen men jag är också nöjd :-)
Just hemkommen från jobbet med de värsta av farhågor. En sån trevlig överraskning!
Älskar att Ljungkiles SF-sida skriver en artikel med omfattande referenser till Voltaire. Akademikerklack!
missade pga galopp, känns schysst, ska nog missa fler matcher framöver om de envisas med att vinna när jag inte ser på