Äsch, nu struntar vi i alla flyttlag för ett tag och fokuserar på det vi själva kan påverka. Tar vi 8:e raka?
Degerfors-Sirius, lör 20:e
Jag måste säga att jag är jättebesviken på intresset för denna match. Skriv upp er. Med stödet i ryggen går vi för åttonde raka! (Att Hasani gör mål får man väl dock räkna med.)
Ja, det är väldigt märkligt faktiskt. Nu är jag tyvärr förhindrad att åka själv så jag ska inte säga så mycket.
Jag är också uppbokad på lördag tyvärr, annars hade jag följt med. Degerfors och Stora Valla är ju en svensk klassiker apropå alla flyttlag...
Däremot ska jag till Skytteholm den 20/9, och busslaster av supportrar dit ser jag fram emot. Vi bör fylla den arenan med Uppsalabor. (fel tråd).
Däremot ska jag till Skytteholm den 20/9, och busslaster av supportrar dit ser jag fram emot. Vi bör fylla den arenan med Uppsalabor. (fel tråd).
Jag måste tyvärr va hemma. Det suger men ibland måste familjen gå före
Känner att det är väldigt svårt att fokusera på matchen idag mitt i allt tumult. Hoppas verkligen att laget inte känner samma sak.
Det känns i alla fall lite tryggare nu när AFC och Dalkurd delade på poängen. Skulle vi torska har vi ändå ett bra avstånd till båda lagen. Skulle vi mot förmodan vinna idag så...
Är på 60-års fest idag, kommer vara jävligt asocial när blåsvart spelar.
Sirius Hej!
Är på 60-års fest idag, kommer vara jävligt asocial när blåsvart spelar.
Sirius Hej!
Känner att det är väldigt svårt att fokusera på matchen idag mitt i allt tumult. Hoppas verkligen att laget inte känner samma sak.
Håller med, jävla vecka det varit.
Själv jobbar jag o kanske tom har svårt att följa på Ipaden o webben. Kanske lika bra då jag är så jävla nervös efter all uppståndelse hur laget påverkats?
Men troligtvis är de helt coola och kör på bara!!!
Fokus...fokus....fokus
Känns tyvärr som om laget av någon konstig anledning har svårt att fokusera...
Suuurt. Segt och fantasilöst, dålig precision. Ingen fart och fläkt på kanterna utan Johan och Ian - blev lite bättre när de kom in. Men totalt sett låångt ifrån allsvensk aura. Lägg därtill en feldömt straff och vips blev det förlust.
Fy fan vilken jävla match. Om det kommer en svacka nu kommer jag hålla Vidkun Malmström personligt ansvarig för den.
Som ett brev på posten.
Fan, idag känner jag en siriusångest jag inte känt sen 2004. Hade hoppats att ni ungdomar aldrig skulle behöva uppleva det.
Fan, idag känner jag en siriusångest jag inte känt sen 2004. Hade hoppats att ni ungdomar aldrig skulle behöva uppleva det.
Föga överraskande förlust. Massmedia som tar ut avancemang i förtid, 7 raka men mot bottenlag förutom BOIS utan att spela imponerande, Ante och Ian som är lite väl optimistiska i intervju med FotbollDirekt och sen som grädde på moset senaste veckans stress kring Dalkurds flytt. Bara att ta nya tag nu, back to basic, ödmjukhet och en match i taget!!
http://www.fotbollskanalen.se/superettan/tv-ny-gais-seger---nu-ar-laget-hetast-i-superettan/
Känns inte bra alls det här! Nu får vi rycka upp oss, hur får vi med några extra personer till Studan?
Edit. Blev visst i fel tråd...
Känns inte bra alls det här! Nu får vi rycka upp oss, hur får vi med några extra personer till Studan?
Edit. Blev visst i fel tråd...