Västra Sidan Forum :: Forum :: Västra Sidans Forum :: Sirius Fotboll
 
<< Föregående tråd | Nästa tråd >>
IKS - BP 27/1
Moderatorer: Brukarn
Författare Post
Joint
Sat Jan 27 2018, 12:50

Registrerad medlem #46
Registrerad: Mon Oct 23 2006, 14:44
inlägg: 13662
Avspark om drygt en timme. Ses på Löten, med hopp om en mer hoppfull match. Catenacci känns spännande, men däremot tycker jag Albornoz är överskattad och peakat åt fel håll på senare år. Kan vara intressant att se vad de går för iaf. Även intressant om Arvidsson är bättre i dag då han väntas spela mittback. Det eller vänsterytter kanske ska vara hans nya position, men bristen på snabbhet oroar. Om vi sätter honom på en ytterposition får vi föga irrationell, men vassa inlägg. Mot Löten!

Så länge stjärnan lyser!
Tillbaka till toppen
Fantomas
Sat Jan 27 2018, 16:23

Registrerad medlem #323
Registrerad: Wed Jul 16 2008, 18:25
inlägg: 914
Arvidsson bättre idag !! Lundholms säsong i år? Han har onekligen speciella kvaliteter.

Att vakna i mörkret och se Fantomas - en fasa för onda lag
Tillbaka till toppen
nyg86
Sat Jan 27 2018, 16:26

Registrerad medlem #238
Registrerad: Sun Aug 05 2007, 17:49
inlägg: 540
Finns massor att jobba på om man ska gå efter denna match och mot Sundsvall. Många borta förvisso, men det kommer sådana tider i AS också och då ser det inte bra ut....folk får inte gå sönder fr startelvan, hur det nu ska gå till.
Tillbaka till toppen
Joint
Sat Jan 27 2018, 17:34

Registrerad medlem #46
Registrerad: Mon Oct 23 2006, 14:44
inlägg: 13662
Sam var bra. Acke var grym i första, men mattades av allt som. Mycket i övrigt att önska. CG: OK. Annars förväntar jag mig mer av de flesta, om än att jag inte förväntar mig så mycket av "junisar" som Sherko och Gustav. Lite oroväckande att etablerade spelare som Kalle, Arvidsson och Shkodran inte kommit upp i den nivån man förväntas, men förhoppningsvis taggar de till när det gäller. Arvidsson såg förvisso bättre ut än senast, men kan bättre. Ogge allt för anonym, hoppas annars att han kan blomma ut i år. En rätt slätstruken match, btw.

Så länge stjärnan lyser!
Tillbaka till toppen
 

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Distribuera denna tråd: rss 0.92 Distribuera denna tråd: rss 2.0 Distribuera denna tråd: RDF
Powered by e107 Forum System