string(8) "oldforum"
Västra Sidan Forum :: Forum :: Västra Sidans Forum :: Sirius Fotboll |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
IKS - Ellos lördagen den 6/10 OBS! Kl 14.00 |
Moderatorer: Brukarn
|
Författare | Post | ||
Nyllet |
|
||
Registrerad medlem #469
Registrerad: Mon Sep 19 2011, 17:31inlägg: 3823 |
Det känns som en ruggigt viktig match (vilka matcher är inte viktiga nu ?) som jag tycker vi borde ha en bra chans att ta 3p. Men kom ihåg hur det gick mot Dalkurd hemma, också en match vi hade stor chans att vinna. Ellos slåss, precis som vi, för sin existens i allsvenskan så det kommer att bli tufft från första minuten. Hoppas naturligtvis på vinst men tror på x.
I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly. Winston Churchill |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Fantomas |
|
||
Registrerad medlem #323
Registrerad: Wed Jul 16 2008, 18:25inlägg: 914 |
Går dit men vet inte om jag vågar titta....
Att vakna i mörkret och se Fantomas - en fasa för onda lag |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Saemor |
|
||
Registrerad medlem #467
Registrerad: Wed Sep 14 2011, 17:08inlägg: 646 |
Moses show men Sam var ju riktigt bra också, äntligen visar han energi, kämpavilja och orkar hela matchen. | ||
Tillbaka till toppen |
|
||
RRR |
|
||
Registrerad medlem #41
Registrerad: Sun Oct 22 2006, 15:22inlägg: 6994 |
CG. Bra att han fick lite flyt
Jag har ett hjärta som slår... tålmodigt år efter år |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Brukarn |
|
||
Brukarn Registrerad medlem #3
Registrerad: Tue Oct 17 2006, 12:31inlägg: 6834 |
Jag missade tyvärr hemmamatchen mot blåvitt i somras, men som jag minns beskrivningarna så kändes det bra fast vi låg under med 0-2. Jag hade precis den känslan mot Elfsborg. Bara det att Jarl så tydligt gick fram och klappade om Tim efter hans oturliga självmål – precis det kroppsspråk och ledarskap man vill se på plan. Sen, att vi som bottenlag ändå lyckas vinna ett 0-2 underläge till seger tre gånger under en säsong måste vara någon sorts rekord. Även om det varit mot två riktiga vrak till motståndare. ...och om jag någon klar vinternatt visar er Sirius i min tub skall den blända edra ögon och er själ. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||